یادداشت
گفتگو و گزارش

آن سفر کرده که صدقافله دل همره اوست...

آن سفر کرده که صدقافله دل همره اوست...

آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست هرکجا هست خدایا به سلامت دارش

"آنهایی که فکر می کنند راه توسعه کهگیلویه بزرگ از تزویر، حقه ، از پولهای باد آورده از ثروتهای هنگفتی که هیچ حساب و کتابی پشت آنها نیست این راه توسعه از آن می گذرد خیال باطلی است.

آی مردم این آقایان، این روزها دست یه یک سری بازیهایی می زنند که با حرمت و آبروی همه شماها بازی می کنند . مواظب باشید ما پول نداریم اما رقبای ما شبهای آخر متوسل می شوند به باورهای مذهبی مردم و در کنار اینها از ضعف و فقر و نداری مردم سوء استفاده می کنند و با عرض پوزش احتمالا به بعضی از خانواده ها پول بدهند . اینجا عرض می کنم من به عنوان فرزند روستا زاده و به عنوان برادر کوچک شماها درخواست دارم این پولها را بگیرید و بخورید که از شیر مادر حلالتر است ولی خداییش به آنها رأی ندهید!" (منبع: http://boyernews.com/?p=183000)

سخنان مهندس لطیف رستاد در اسفند ۹۴ را می توان از مهمترین حرکت های اصلاحطلبانه در تاریخ انتخابات شهرستان کهگلویه نامید.

رفتن به بهارستان و در کل هر پیروزی و کسب هر نتیجه ی مطلوبی؛ اگر چه مهم است اما متر و معیار دقیقی برای سنجش ارزشمندی انسانها و اعمالشان نیست! چه گواه و مصداقی از قیام عاشورا و سرنوشت بزرگترین شکست خورده ی پیروز تاریخ بهتر و روشنتر؟!

حالا رای مردم، که سندی بر خواست و اراده و حق یک ملت برای تعیین سرنوشت است و اینچنین در نگاه عده ای در حد اوراق بهادار تنزل پیدا کرده است. و گاه حتی تریبون های رسمی در اختیار مدح و مذمت و توجیه پول های کثیف است و نه در اختیارِ نسخه ای شفا بخش برای سرنوشت مردم!

ارزشمندی آن سخنان نغز و دقیق را بیش از پیش حس می کنیم. اهمیت آن حرکت مهم و تاریخی را که سهل انگارانه از کنارش گذشتیم!

باری شکر که زنده ایم برای ایستادن روبروی جابجا شدن دو مفهومِ "ارزش رای" با "قیمت رای" شویم و باز به یاد بیاوریم آن صدای لطیف را که می گفت:

" اینجا عرض می کنم من به عنوان فرزند روستا زاده و به عنوان برادر کوچک شماها! درخواست دارم این پولها را بگیرید و بخورید که از شیر مادر حلالتر است ولی خداییش به آنها رأی ندهید!"

(مطلب منتشر شده نظر نویسنده است و انتشار آن در سایت افتونیوز به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نمی‌باشد)

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها