یادداشت
گفتگو و گزارش

اعلام نظر یکی از چهره‌های اصلاح‌طلب کهگیلویه در خصوص انتخابات مجلس

اعلام نظر یکی از چهره‌های  اصلاح‌طلب کهگیلویه در خصوص انتخابات مجلس

دکتر البرز بنام از اصلاح‌طلبان کهنه‌کار حوزه کهگیلویه نظر خود را در خصوص انتخابات پیش رو اعلام کرد.

به گزارش افتونیوز، دکتر البرز بنام، از چهره های اصلاح طلب در استان کهگیلویه و بویراحمد‌، تصمیم خود را ‌در انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد منطبق بر تصمیم شورای اصلاح طلبان کشور اعلام کرد و افزود:با توجه به این که تصمیم شورا برگرفته از خرد جمعی است و شورا هم مورد تایید عامه اصلاح‌طلبان می باشد بنابراین خود را تابع تصمیم شورا در حوزه های انتخابیه استان می دانم.

دکتر بنام با اشاره به عدم تایید صلاحیت بسیاری از اصلاح طلبان در سطح کشور اظهار داشت: متاسفانه با تنگ نظری های اعمال شده، در انتخابات دوم اسفند دست شورا برای حمایت از کاندیدای خاص در اکثریت قریب به اتفاق حوزه های انتخابیه کشور بسته شد و در اندک حوزه هایی هم تایید صلاحیت برخی از افراد منتسب به جریان اصلاح طلبی چنان با تاخیر اعلام شد که فرصت را برای هرگونه سازماندهی و فعالیت برنامه محور بسیار تنگ ‌و عملا غیرممکن کرده است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد در آینده فضا برای فعالیت جریان اصلاح طلبی که به زعم او تنها راه نجات کشور از بحران های خارجی و داخلی است، بازتر شود.

دکتر بنام کار غیر اخلاقی برخی رسانه های خاص در انتشار مطالب غیر واقعی حمایت چهره های شاخص اصلاحات از دیگر کاندیداهای جریان رقیب را توطئه بر ضد جریان اصلاح طلبی دانست و همه را به رعایت اخلاق رسانه ای و انتشار مطالب واقعی دعوت کرد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 هم استانی 1398/11/24 8:18:39

    فاتحه اصلاح طلبان همان موقعی خوانده شد که خیلی از افراد ضعیف و ناتوانی که توانایی هیچ کاری را ندارند صاحب نظر شدند و برای خود نشان دادن مطلب می زنند .

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها