یادداشت
گفتگو و گزارش

کناره‌گیری احتمالی هدایت‌خواه از انتخابات تهران/ نه بویراحمد نه تهران؛ جایی برای هدایت‌خواه نیست!

کناره‌گیری احتمالی هدایت‌خواه از انتخابات تهران/ نه بویراحمد نه تهران؛ جایی برای هدایت‌خواه نیست!
لیست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری منتشر شد.
به گزارش افتونیوز، با توجه به انتشار لیست نهایی "شورای ائتلاف نیروهای انقلاب" و همچنین لیست نهایی "جبهه پایداری" برای حوزه انتخابیه تهران و قرار نگرفتن ستار هدایت خواه در هیچ کدام از دو لیست یاد شده، اخبار جدی مبنی بر انصراف ستار هدایت خواه از یازدهمین دوره انتخابات مجلس به گوش می رسد.
با توجه به تحلیل اصولگرایان مبنی بر اقبال عمومی به دو لیست یاد شده و قرار نگرفتن نام "ستار هدایت خواه" در هر دو لیست انتخابات حوزه تهران، ری و شمیرانات  اسلام شهر، اخبار جدی مبنی بر کناره گیری وی به گوش می رسد.
گفتنی‌ است که نام «مجتبی ثابتی» از جوانان هم استانی در لیست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قرار گرفته است، ولی نام وی در لیست جبهه پایداری قرار نگرفته است.
با توجه به اینکه مردم در تهران به لیست اعلام شده از سوی جریانهای سیاسی رای می دهند و عدم حضور هدایتخواه در لیست اصولگرایان، احتمال اینکه وی در روزهای آتی از رقابتهای انتخاباتی انصراف دهد بسیار زیاد است.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 ناشناس 1398/11/25 1:39:14

    خدا جای حق نشسته ستار ................................................................

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1398/11/25 1:38:9

    ای بابا چیکار عمارشون داشتند این بنده خدا چند نفری توی بویراحمد بنا به دلایل ترس و وحشت از ایشون و طرفداراش حمایت میکردند خیال کرد تهران هم بویراحمده که سر مردم رو شیره بمالند آخرش به اون چیزی که حقشون بودند هم رسیدند

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها