یادداشت
گفتگو و گزارش

دکتر بهرامی در جمع مردم سپیدار: تنگ‌تامرادی پیشانی تاریخی بویراحمد است/ مرا فقط با ترازوی خودم بسنجید/تصاویر

دکتر بهرامی در جمع مردم سپیدار: تنگ‌تامرادی پیشانی تاریخی بویراحمد است/ مرا فقط با ترازوی خودم بسنجید/تصاویر

دکتر محمد بهرامی نامزد انتخابات بویراحمد و دنا در جمع مردم سپیدار (جلیل، بابکان و تنگ تامرادی) گفت: این منطقه پیشانی تاریخی بویراحمد است.

به گزارش افتونیوز، دکتر محمد بهرامی در روز شنبه ۲۶بهمن ۹۸ در جمع مردم سپیدار (جلیل، بابکان و تنگ تامرادی) حضور یافت و سخنرانی

دکتر بهرامی میلاد بانوی دوعالم را خدمت همه بانوان بخصوص شیرزنان حاضر درجلسه تبریک گفت.

وی گفت: از همه عزیزان که تا اینجای کار همراه و هم مسیر ما بودند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

دکتر بهرامی افزود: این منطقه پیشانی تاریخی بویراحمد است، این منطقه محل تصمیم گیری های مهم بویراحمد بوده است. بزرگانی که در این مناطق زندگی می کنید میراث و یادگار و از به جای ماندگان بزرگان بویراحمد هستید که تاریخ ما را رقم زدند. ما هر چه داریم از عزت و  از گذشتگان ما هست.

وی در ادامه سخنان خود گفت: ما مردم بویراحمد و دنا در بین مردم استان و مردم کشور تحقیر شده ایم.

این نامزد اصلاح طلب مجلس یازدهم افزود: شرایط بحرانی است شما از من می پرسید که در این شرایط بحرانی شما چه کاری میتوانید انجام دهید !!؟ اما بدانید در شرایط سخت و بحرانی مدیریت کرده ام. درشرایطی که جریان سیاسی صرفا با ما رفتار جناحی می‌کردند ما یاسوج را تغییر می‌دادیم و اگر آنها کمک می‌کردند شرایط باز به گونه ای متفاوت و مطلوب تر رقم میخورد.

دکتر بهرامی بیان داشت: بودجه ۵میلیاردی شهرداری را ظرف چهارسال  به ۴۰میلیارد رساندم و بعد از سالها این رقم‌ هنوز به دوبرابر نرسیده است.

نامزد جوان انتخابات تاکید کرد: مرا با ترازوی هیچ کس نسنجید و فقط مرا با ترازوی خودم بسنجید. امروز به ما اعتماد کنید. ما در روزگار زر، زور  تزویر درگیر شده ایم. من به هیچکس نیشی نزده ام، برای هیچکس پرونده سازی نکردم فقط و فقط به مردم حرمت گذاشتم برای آنها کار انجام دادم‌.

بهرامی با اشاره به برنامه های خود به مردم سپیدار گفت: ما متفاوت از دیگران برای شما کار خواهیم کرد. چه کسی میتواند حق شما را چه درسطح ملی و چه در سطح استان بگیرد؟ کسانی میتوانند از حق شما دفاع کنند که تجربه و تخصص داشتنه باشند و اعداد ارقام را بشناسند کسانی که بر شاخص ها و مولفه های توسعه اشراف داشته باشند. افرادی که خلاق و نوآور باشند و از پتانسیل ها و ظرفیت های جامعه در راستای نیاز های شما ارزش افزوده ایجاد کنند.

دکتر بهرامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بنده رقبا را به بحث مناظره دعوت کرده ام، مناظره نه در باب شعار بلکه در باب عملکردها و کارایی هاست، مناظره‌ای که علمی و تخصصی باشد و در زمینه برنامه ریزی، توسعه، اقتصاد و عمران و آبادی باشد.

نامزد مورد حمایت اصلاح طلبان در بویراحمد و دنا تصریح کرد: مطمئن باشید رقبای من در مورد مولفه های و شاخص ها توسعه اطلاع ندارند. مردم باید به شجاعت و تخصص افراد پی ببرند و رای دهند.

دکتر بهرامی اظهار داشت: برای همه مردم بویژه جوانان برنامه دارم و اولویتم را به اشتغال‌زایی‌ست و به جوانان قول میدهم تیم فوتبال را باز باید احیا شود

وی خطاب به بانوان گفت: در رابطه بانوان ۵۰درصد زمینه های جامعه متعلق به بانوان است در بعضی از مشاغل و حرفه ها بانوان توانمندتر از مردان هستند و حق بانوان باید به آنها داده شود.

دکتر بهرامی به مشکلات مردم در بخش سپیدار اشاره کرد و گفت: به مشکلات شما آب شرب، جاده و عدم حمایت از کشاورزی و.... زمینه های مختلف اشراف دارم و در زمان خود اقدام لازم را انجام خواهم داد. مطمئن باشید  از انتخاب بنده پشیمان نخواهید شد و عزت از دست رفته احیا خواهد شد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 مرتضی مهنائی 1398/11/27 13:25:27

    درود فراوان بر مهندس بهرامی عزیز.. انشالله مهندس بهرامی مرد متعصب استان و اصلاحات با قدرت و قاطعیت تمام پیروز انتخابات خواهد بود و به جهت تبریک ایشان را روز سوم خرداد در بهارستان ملاقات خواهم کرد.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها