یادداشت
گفتگو و گزارش

محمد بهرامی در یک قدمی مجلس

محمد بهرامی در یک قدمی مجلس

شفاف شدن فضای سیاسی در بویراحمد و دنا در چند روز گذشته حقیقتی را برملا نمود که همه تحلیلگران سیاسی را در بهت و حیرت فرو برد. نادر منتظریان که آغازی طوفانی داشت و دولت مستعجل او با شتابی باورنکردنی به سمت خاموشی رفت.

غلام محمد زارعی نمایند فعلی که تا قبل از شفاف شدن فضای انتخابات کمتر کسی از تحلیلگران وضعیت او را این چنین آشفته می پنداشت، به ناگاه فرو ریخت و این ریزش رای ناگهانی به گونه ای بود که خوش بینانه ترین تحلیل در اردوگاه مخالفانش، هرگز تصور چنین ریزش وحشتناکی را نداشتند.

مهدی روشنفکر که خاستگاه قومی را برای ورود به مجلس انتخاب کرده است در هیاهوی تبلیغات بی امان خود و هواداران پرشورش، واقعیتی را پنهان نموده که روز سوم اسفند پرده این واقعیت به کنار رفته و حقیقت موضوع آشکارتر خواهد شد.

بخش عمده ای از آرای ظاهری روشنفکر، در روز رای گیری سمت و سوی دیگری را انتخاب خواهند نمود، چرا که در این هیاهوی وحشتناک، امکان شفاف سازی برای بسیاری از مردم دنا فراهم نیست اما این موضوع یک روز بعد از دوم اسفند برملا خواهد شد.

در شهرستان بویراحمد بخش عمده ای از مردم منتظرند که رقیب روشنفکر را از میان سه گزینه بهرامی، زارعی و منتظریان شناسایی کنند. الان حدود یک هفته ای است که محمد بهرامی که از حمایت جریان اصلاح طلبی برخوردار است توانسته است خود را برکشیده و به عنوان یک پای این فینال به مردم هر دو شهرستان بنمایاند.

طبیعی است از لحظه ای که مردم متوجه شدند که یک پای این فینال کسی جز محمد بهرامی نیست هجوم عجیبی از رای به سمت وی آغاز شده است. تردیدی نیست رقیب وی که گرچه از هواداران پرشوری برخوردار است، اما سوتی‌های چند روز اخیرش دل هواداران را خالی نموده و اقبال عمومی در شهرستان بویراحمد به طرز شگفت انگیزی متوجه بهرامی شده است.

(مطلب منتشر شده نظر نویسنده است و انتشار آن در سایت افتونیوز به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نمی‌باشد)

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 عباس پور 1398/11/28 1:39:16

    دوست عزیز اولا روشنفکر رو با رهبر مقایسه نکن رقیب هاتونو هم با ضد انقلاب ها ، دوما حالا بنظرت کدوم یکی از این سوتی های دکتر روشنفکر تقطیع شده ، چهل و یک صدمین سالگرد یا سیزد هرازو سیصد و هفتادو دو هزار یا استاندارتون آقای کریمی زاده یا شهرانگورپرور یا ... یه فکر اساسی بکنید نمیتونید اینطوری سوتی ها رو جمع کنید

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1398/11/27 13:25:54

    سوتی های ساختگی شما که با برش سخنان دکتر روشنفکر ساخته اید نشان داد که دشمنان اسلام و ایران همانگونه که سخنان رهبر بزرگمان آقا حضرت امام خامنه ای را برش داده نیز سخنان دکتر پیرو ولایت رهبری را نیز برش داده اند و این نیز خود گویایی انقلابی بودن واقعی دکتر روشنفکر و غربی بودن دشمنان ان است خوب که فیلم های اصلی در بین مردم پخش شد

    پاسخ
  • 3 مرتضی مهنائی پور 1398/11/27 13:25:52

    درود فراوان بر مهندس بهرامی عزیز.. انشالله مهندس بهرامی مرد متعصب استان و اصلاحات با قدرت و قاطعیت تمام پیروز انتخابات خواهد بود و به جهت تبریک ایشان را روز سوم خرداد در بهارستان ملاقات خواهم کرد.

    پاسخ
  • 4 ناشناس 1398/11/27 11:58:52

    کمک‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به سیستان و بلوچستان ارسال شد+تصاویر http://jebhefarhangikb.ir/?p=1632

    پاسخ
  • 5 ناشناس 1398/11/27 10:9:44

    ۴ روز مونده تا چهارم شدنش

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها