یادداشت
گفتگو و گزارش

موحد و ضرورت حضور

موحد و ضرورت حضور

پیش درآمد:

جناب آقای موحد خبر حرکت مهره ی وزیر در اردوگاه رقیب یعنی اینکه ("شاه در مضیقه قرار گرفته است.پس هر آن خطر مات شدن را بیشتر حس میکنند نوید پیروزی برشما مبارک")

پاسخی به بیانیه ی دکتر تقوی

۱- در اینکه استاد مسلم تاریخ-سیاست و علوم اجتماعی دکتر مصطفی تقوی که به اندازه ی عمر بنده به تحصیل علم و مطالعه پرداخته اند جای هیچ شک و ابهامی نیست و بنده حقیقتا برای شخصیت برجسته علمی ایشان احترامی ویژه قائل هستم. منتها سکونت در تهران و برج عاج نشینی امکان تحلیل دقیق و بررسی میدانی را از ایشان دریغ نموده است. ۲-همچنین بعد از دوماه انتظار برای یک تقابل دوسویه و گفتگو و مناظره ی مبتنی بر بررسی الگوهای مدیریتی هر دوسوی میدان علی رغم وابستگی به یک جریان سیاسی، هیچ کس در سطوح پایین تر قادر به این تقابل و حضور در صحنه نشد و نهایتا با بیانه ی شما که به حرکت مهره ی وزیر در صفحه ی شطرنج بی شباهت نیست، آنهم در دو روز منتهی به انتخابات این اتفاق افتاد و این انتظار به سر آمد.

َ خلاصه ی بیانیه دکتر تقوی : ۱- در بیانه ی خود اشاره و اعتراف به نظر مرحوم آمیر احمد تقوی آقای موحد را به صحنه آورد، از نظر ایشان وی در آن شرایط، خیرالموجودین و مناسب ترین بود و او هم در ادوار نمایندگی خود زحمات زیادی کشید و خدمات بسیاری به این منطقه کرد؛ واقعیت این است که ایشان برای دهه های ۶۰ و ۷۰ فرد مناسبی بودند

۲- تاکید دارید که در "عصر ارتباطات، به جای پاسخ تلفنی به موکلان، راههای ارتباطی موثرتری ایجاد شده است و در هر جایی که برنامه مدونی برای توسعه وجود داشته باشد، دوران به صف کردن ارباب رجوع و یا اشتغال فردی بنا به سفارش نماینده رو به پایان است! از طرفی، برای کاهش فاصله کهگیلویه بزرگ با استانهای برخوردارتر، اقتضا میکند بجای بازگشت به گذشته، مسیری را برگزینیم که بتوان گامهای بزرگتری در راه توسعه برداشت

۳- معترف هستید که انتخابات جاری، برخی از نامزدها می کوشند تا سخنگوی نسل جوان باشند و مطالبات بحق آنان را نمایندگی کنند.

حال اگر بنا به توصیه ی خود مبنی بر اهمیت فضای مجازی و تحلیل میدانی لااقل پیگیر فضای مجازی بودید. شاید با چنین تحلیل هایی مواجه میشدید و یا خود با بررسی میدانی به چنین نتایجی می رسیدید

برای نمونه: "اردوگاه سید محمد موحد افراد به نحوی فعالیت تبلیغاتی می کنند که هر نفر از آن ها به اندازه چندین نفر از نیروهای تبلیغاتی عدل هاشمی کارایی دارند و شاید یکی از برگ های برنده موحد در این انتخابات همین افراد باشند که کار و زندگی خود را کنار گذاشته اند و به نحو احسن و به صورت شبانه روزی دستورات محوله را انجام می دهند!

بی شک اگر سید محمد موحد پیروز انتخابات باشد باید قدردان این افراد خصوصا فعالین فضای مجازی اردوگاهاش از برخی شهرستان ها از جمله شهر چرام و دهدشت باشد که یک تنه فعالیت های تبلیغاتی وی را پیش می برند."

http://www.aftonews.com/59274/فضای-رسانه-ای-در-قرق-هواداران-موحد؛-آرا/

و متوجه میشدید که اکثریت تیم سید محمد موحد را جوانان تشکیل میدهند و البته باز دقیقتر متوجه میشدید که عمده ی این جوانان اتفاقا تحصیل کرده و با تجربه و آگاه به مسائل ریز و درشت جامعه ی خویش هستند. و باز شاید متوجه میشدید موحد همان موحد خیرالموجودین ۶۰ - ۷۰ است!با تجربه تر و داناتر و با انگیزه تر و البته در یک قدمی قرنی تازه! به علاوه ی جوانانی تازه نفس، متخصص و مخلص ! در سایه ی توجه پیشکسوتان میدان جبهه و عرصه ی قلم، که مشترکا ضروروت حضور را در این لحظه ی مهم و تاریخی حس کردند و به حمایت موحد و تیم جوانش پرداختند! و شاید در انتها به این نتیجه می رسیدید که اعتماد و توجه موحد به این تیم جوان و منسجم، آینده ی درخشانی را رقم خواهد زد. آینده ای که باید دیروز محقق می شد ولی به یمن حضور دوستانی که پریروز موحد را قرق کرده بودند، محقق نشد! و در آخر از آنجا که شما دلسوز مردم منطقه هستید و همیشه به این امر مهم اذعان دارید. خواهشمند است تقبل زحمت بفرمایید و از هر امکانی که در اختیار دارید خصوصا از محل کتابخانه ی بزرگ‌و نفیس خود، بخشی از قفسه های کتابخانه های شهرستان را مزین نمایید.

با تشکر یونس هدایت مقدم

(مطلب منتشر شده نظر نویسنده است و انتشار آن در سایت افتونیوز به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نمی‌باشد)

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها