یادداشت
گفتگو و گزارش

روشنفکر در لوداب: دوم اسفند پایان خط‌کشی بویراحمد علیا و سفلی است/ جمعیت عظیم لودابی ها در استقبال از منادی ندای وحدت/ تصاویر

روشنفکر در لوداب: دوم اسفند پایان خط‌کشی بویراحمد علیا و سفلی است/ جمعیت عظیم لودابی ها در استقبال از منادی ندای وحدت/ تصاویر

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا گفت: درود بر لوداب تاریخ ساز، لوداب پرمغز،لوداب متکثر اما واحد به وقت نیاز،لوداب سرنوشت ساز،گهواره سرداران شهیدان گلگون کفن.

به گزارش افتونیوز، مهدی روشنفکر در جمع مردم لوداب و دهستان چین با بیان اینکه این بخش امروز تشنه آبادی و خسته از وعده‌های بر زمین مانده است، اظهار داشت: عده‌ای سال‌ها با خط کشی‌های منطقه‌ای علیا و سفلی و طایفه گرایی به منافع خود رسیده‌اند و امروز که صندلی، نام و نان‌شان در خطر افتاد به بدترین شکل ممکن روی به تخریب آوردند که البته مردم هوشیار هستند و تمام این نقشه آنان نقش بر آب می‌شود.

روشنفکر با تاکید بر اینکه عده‌ای بدون داشتن مهارت و دانش شغلی سال‌ها به عنوان مدیر در دستگاه‌های اجرایی جایگاه‌های مهم را غصب کردند، ادامه داد: مردم بساط بی عدالتی، تبعیض و فساد را بر می‌چینند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه خاطرنشان کرد: عده‌ای خود را انقلابی میدانند و مردمی که به دلیل عملکرد آنان در ۴۰ سال اخیر آنان را قبول ندارند، لابد ضد انقلاب یا غیر انقلابی می‌دانند.

روشنفکر خاطرنشان کرد: این دایره تنگ چه نسبتی با مشی رهبر فرزانه انقلاب دارد؟دفع حداکثری هنر نیست.هنر جذب حداکثری است، اگر این سیکل بیمارگونه را ادامه دهید سبد رای‌تان چنان کاهش می‌یابد که نقل محافل خنده جوانان می‌شود.

وی خواستار رعایت اخلاق مداری و قانون مداری توسط هوادارنش شد و افزود: انتظار دارم در مراسم‌های استقبال از هرگونه تیراندازی خوداری کنید و به قانون تمکین کنید.

[gallery link="file" ids="60286,60287,60288,60289,60290,60291,60292,60293,60294"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1398/11/28 12:21:25

    جناب روشنفکر کاری ب طرفدارلت نداریم،،،جلوی پخش کلیپهای سوتی دادنت و تیراندازی طرفدارتو بگیر،،، در کل کشور آبرو برا مردم و استان نزاشتین

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها