یادداشت
گفتگو و گزارش

انتقاد تند فعال سیاسی اصلاح‌طلب: حمایت از کاندیدای جبهه پایداری هیچ توجیهی ندارد

انتقاد تند فعال سیاسی اصلاح‌طلب: حمایت از کاندیدای جبهه پایداری هیچ توجیهی ندارد

فعال سیاسی اصلاح طلب در انتقاد تندی از برخی اصلاح طلبان گفت: حمایت  از کاندیدای مورد حمایت جبهه پایداری هیچ توجیهی ندارد.

به گزارش افتونیوز، سیدمحمدعلی سجادی افزود: جبهه پایداری تندروترین و افراطی ترین گروه اصولگرا هست حاکمیت این تفکر در سالیان گذشته کشور را به ورطه نابودی کشانید.

وی بیان داشت: مگر همین تفکر نیست که به پوشش و رفت و آمد و آزادی های شرعی و قانونی زنان و جوانان و مردم گیر می دهد و سفارت‌خانه ها را تسخیر می کند و با بیرون بودن تار مویی کشور را دچار بحران می کنند پس توجیه برخی از دوستان که از کاندیدای این جبهه حمایت می کنند چیست؟ آیا پیش خود فکر کرده اند که پشت سر چه تفکری هستند و به آن رای می دهند؟

دبیر حزب اصلاح طلب مجمع ایثارگران استان تصریح کرد: جبهه پایداری در استان رسما از آقای روشنفکر حمایت کرده است و برخی از دوستان اصلاح طلب از این کاندیدا حمایت می کنند که واقعا تناقض عجیبی را ایجاد کرده اند.

سجادی گفت: برخی  از دوستان که سالها به عنوان اصلاح طلب شناخته شده اند و فعالیت کرده اند خود را گول می زنند که انتخابات در بویراحمد و دنا قومی است اما ۱۶ حزب اصلاح طلب بیانیه دادند و از آقای بهرامی حمایت کردند و اکثریت فعالان سیاسی اصلاح طلب و جوانان و زنان و شخصیت های سیاسی و افراد هزینه داده بر عهد خود استوار هستند و در کنار کاندیدای اصلاح طلب هستند.

وی با رد توجیه این افراد گفت: جریان اصلاحات کاندیدای مشخص دارد و با و با سه کاندیدای شناخته شده جریان اصولگرا نیز رقابت دارد و حمایت از کاندیدای جبهه پایداری هیچ توجیهی ندارد.

سجادی افزود: از اصلاح طلبان و طرفداران آقای بهرامی خصوصا جوانان و زنان و فعالان سیاسی تقاضا می کنم که در این فرصت باقیمانده با جدیت و تلاش شبانه روزی نسبت به تشویق و قانع کردن جوانان و آرای خاموشی که به دلیل مشکلات اقتصادی کشور و بیکاری دلسرد و نگران هستند و قصد شرکت در انتخابات را ندارند اقدام کنند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 6 نظر

  • 1 بیایید وجدان داشته باشیم 1398/11/30 7:54:17

    نگارنده و بنده و بقیه هر کدام نفع خودمون را در نظر میگیریم مگر غیر از این است پس دیگر اینقدر نظر خودمان را به اسم اصلاحات و اصول تو سر مردم فلک زده نکوبیم شما دقت بفرمایید موحد حاضر است با هر کسی که به او رای بدهد دست دهد حتی اگر از هر روش ناجوانمردانه ای هم استفاده کرده باشد پس جناب سجادی هم غیر مستقیم در خدمت اوست

    پاسخ
  • 2 حمید 1398/11/28 21:7:42

    درود بر دکتر بهرامی

    پاسخ
  • 3 پرنده های عشق و ایثار 1398/11/28 20:53:57

    آینده بویراحمد با روشنفکر به نابودی کشیده خواهد شد .

    پاسخ
  • 4 شهروند 1398/11/28 18:17:29

    دکتر روشنفکر متعلق به هیچ گرایش سیاسی وگروهی نیست به این آقا بفرمایید ایشان مستقل میباشد.

    پاسخ
  • 5 پایدار 1398/11/28 15:43:56

    بترک ورترک مردک ازحسادت چپ راست بتاریخ پیوست در استان ما

    پاسخ
  • 6 ناشناس 1398/11/28 14:28:31

    اشکال اصلی جناب روشنفکر وجرم نابخشودنی ایشان ،این است که اهل بویراحمد سفلی است،اتفاقادوستان اصصصلللاااحححح طللللبببب بیخود جوش جبهه پایداری رامیخورند.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها