یادداشت
گفتگو و گزارش

دکتر بهرامی در جمع مردم سی‌سخت: مردمان این دیار تفنگ را با قلم عوض کردند/ سی‌سخت نه انگورپرور که شهر ادب و فرهنگ است/ به عزت دنا قسم اقتدار از دست رفته را احیا می‌کنم

دکتر بهرامی در جمع مردم سی‌سخت: مردمان این دیار تفنگ را با قلم عوض کردند/ سی‌سخت نه انگورپرور که شهر ادب و فرهنگ است/ به عزت دنا قسم اقتدار از دست رفته را احیا می‌کنم

نامزد انتخابات مجلس یازدهم در جمع مردم سی سخت گفت: مردمان این دیار تفنگ را با قلم عوض کردند و اکنون همگان این سی‌سخت را به عنوان شهر علم و فرهنگ و ادب می‌شناسند.

گزارش افتونیوز؛ دکتر محمدبهرامی روز سه شنبه ۲۹ بهمن ۹۸ در جمع مردم سی سخت حضور یافت و مورد استقبال اهالی این شهر قرار گرفت.

دکتر بهرامی در ابتدای صحبت خود با گرامیداشت یاد جانباختگان سقوط هواپیما تهران یاسوج عنوان کرد: دنا شرمنده تو هستیم زیرا تو را مقصر کردند، تنها رای سرنوشت ساز را برای وزیر فروختند، دنا ما شرمنده تو هستیم زیرا تو را فروختند.

وی در ادامه گفت: برخی این دیار فرهنگ پرور را شهر انگور پرور خطاب کردند دیاری که با فرهنگ و دانش و دانایی شناخته می شود و تفنگ را با قلم عوض کرد به شهر انگورپرور تقلیل می دهند.

دکتر بهرامی تصریح کرد: مردم سی سخت در بحث فرهنگ بر گردن این استان حق دارند، مردمانی که هر چه دارند دسترنج خودشان است، مردمانی که هیچ گاه دنبال سواستفاده از رانت نبوده است.

نامزد انتخابات بیان داشت: اگر یاسوح پایتخت طبیعت است شهرستان دنا نگین این پایتخت است.

وی فزود: این منطقه جلودار و پیشقراول فرهنگ و دانایی است.

دکتر بهرامی تصریح کرد: اروپا حدود ۴قرن در بحث فرهنگ کار کرد تا منتج به انقلاب فرهنگی شد و در نهایت ارزش افزوده ای برای خود بدست آوردند و امروز همه ما اگر بخواهیم دز زمینه رشد و توسعه قدم برداریم باید از این الگو استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما با برخی عزیزان که صحبت میکنیم گلایه می کنند که برخی ها ما را شهروندان درجه دو میدانند، به باور بنده، ما شهروند درجه یک و دو نداریم ما باید جامعه ای سراسر نخبگانی داشته باشیم ما باید از حقوق قانونی و شرعی نخبگان دفاع کنیم.

دکتر بهرامی به رقابتهای انتخاباتی اشاره کرد و گفت: امروز در این رقابتی که در پیش رو داریم دو نوع روش،نگاه و شیوه روبه رو هستیم، رقبای ما در زمینه عمران، آبادی، رشد و توسعه هیج تخصصی ندارند.

وی ادامه داد: شیوه دیگر شیوه فن سالاری و تخصص گرایی است، من سالها در زمینه عمران و آبادانی کار کرده ام و تخصص آن را دارم.

نامزد انتخابات بویراحمد و دنا تصریح کرد: مردم میگویند که ما نماینده انتخاب کردیم که از حق ما دفاع کند ما نماینده انتخاب کردیم که به خیابان نریزیم زبرا هر گاه نمایندگان نتوانند از حقوق ما دفاع کنند ما ناچاریم به خیابان برویم.

دکتر بهرامی افزود: ما فن سالاران و متخصصان هستیم ما شاخص های توسعه را بررسی کردیم عمق محرومیت بالاست اما در این منطقه به دلیل سخت کوشی، دانایی و شرایط رفاهی، خود مردم گامها را برداشته اند ولی آیا مسولین و دولتمردان به وظیفه که در شان این مردم باشد عمل کرده اند و برای آنها گامی برداشته اند؟!

وی با انتقاد از کسانی که خود مسئول بوده اند اظهار داشت: برحی از مسولین به بهانه های مختلف خود را تبرئه می کنند اما این مساله قابل پذیرش نیست.

وی از برنامه خود برای سی سخت گفت و افزود: ما میخوایم این منطقه را به یک منطقه ویژه اقتصادی و توریستی در سطح ملی تبدیل کنیم در بعضی ای نقاط میگویند باید کارخانه احداث شود در این منطقه اگر قرار هست کارخانه ای تاسیس شود باید صنایع تبدیلی ایجاد کنیم در این زمینه و در این منطقه باید کارهای جدی صورت دهیم.

دکتر بهرامی تصریح کرد: متاسفانه در کشورما برنامه مدون و خاصی برای حمایت از بخش کشاورزی وجود ندارد و چرا ما از الگوهای برتر استفاده نمی کنیم و با توجه به شرایط بومی و محلی پیاده نمیکنیم.

دکتر بهرامی در پایان گفت: مطمئن باشید برنده انتخابات ما هستیم. به عزت دنا قسم اقتدار از دست رفته شما را احیا خواهم کرد.

[gallery link="file" ids="60408,60409,60410,60411,60412,60413,60414,60415,60416,60417,60418,60419,60420,60421,60422,60423,60424,60425,60426,60427,60428,60429"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها