یادداشت
گفتگو و گزارش

خبر بروزرسانی می‌شود/ نتایج اولیه آرا انتخابات مجلس در سه حوزه استان/ پیشتازی روشنفکر، تاجگردون و موحد

خبر بروزرسانی می‌شود/ نتایج اولیه آرا انتخابات مجلس در سه حوزه استان/ پیشتازی روشنفکر، تاجگردون و موحد

نتایج اولیه انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان، بر اساس آمارهای دریافتی از منابع معتبر به دست خبرنگار افتونیوز رسیده است.

به گزارش افتونیوز، بر اساس این آمار، در حوزه بویراحمد مهدی روشنفکر، در حوزه گچساران غلامرضا تاجگردون و در حوزه کهگیلویه محمد موحد پیشتاز این رقابت هستند.

بر اساس آمار غیررسمی که به دست افتونیوز رسیده است در حوزه بویراحمد و دنا از مجموع آرا شمارش شده تا کنون، مهدی روشنفکر یا ۶۴۲۵۰هزار رای، محمد بهرامی با ۴۰۳۲۸هزاررای، نادر منتظریان با ۳۴۶۵۷هزار رای و غلام محمد زارعی با ۲۷۳۳۱هزار رای را به دست آورده اند.

در حوزه گچساران غلامرضا تاجگردون با ۳۸۱۵۲ هزار رای، سیدقدرت حسینی با ۲۱۴۸۴هزار رای، اردلان زینل زاده ۸۹۸۷ و هومان عسکری  ۷۵۹۰ هزار رای به ترتیب اول تا چهارم هستند. تاجگردون با حدود ۱۸ هزار رای اختلاف با نفر دوم همچنان محبوب گچسارانی هاست.مجموع آرا هر سه کاندیدای اصولگرا نیز با آرا بالای تاجگردون نمی‌رسد.

در حوزه کهگیلویه بزرگ و براساس آمارهای به دست آمده در شهرستان لنده موحد ۸۰۰۱ رای و عدل هاشمی ۳۴۱۹ رای به دست آورده است. در شهرستان چرام سیدمجمد موحد ۸۱۹۱ رای و عدل هاشمی ۶۱۶۱ رای به دست آورده است. در شهرستان بهمئی نیز موحد ۱۳۸۱۳ رای و هاشمی ۸۰۰۲ رای کسب کرده است. در سرفاریاب نیز موحد ۲۷۵۵ رای و هاشمی ۲۷۸۰ رای به دست آورده است.

در مجموع موحد آرا شمارش شده تا کنون محمد موحد ۷۸۹۰۰ هزار رای و عدل هاشمی ۵۹۵۰۰ هزار رای به دست آورده اند.

در مجموع،  روشنفکر از حوزه بویراحمد و دنا، غلامرضا تاجگردون از حوزه گچساران و باشت، و سیدمحمد موحد از حوزه کهگیلویه بزرگ پیشتاز این رقابت هستند.

این نتایج غیر رسمی از منابع معتبر و موثق به دست آمده است و نتایج رسمی و قطعی توسط مسئولان انتخابات اعلام می شود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها