یادداشت
گفتگو و گزارش

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دنا معرفی شد

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دنا معرفی شد

در آئینی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان دنا منصوب شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از پورتال اطلاع رسانی آموزش و پرورش دنا، در آئینی با حضور کارکنان اداره آموزش و پرورش دنا از خدمات آقایان اشکبوس تمنده معاون اسبق و سلیمان خجسته نژاد سرپرست این معاونت تقدیر و آقای غلامرضا پورنوشادی بعنوان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان دنا منصوب شد .

مدیر آموزش وپرورش دنا با تقدیر از معاون و سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی گفت : حوزه پرورشی و تربیت بدنی یکی از دو رکن اصلی در نظام تعلییم وتربیت است و میطلبد با همت و تلاش مضاعف در این زمینه بهترین شرایط را برای تربیت و تهذیب نفس فرزنذانمان در سطح آموزش وپرورش مهیا نماییم.

سپهدار مجلسی نژاد افزود: آقای پورنوشادی از نیروهای جوان و خدوم حوزه پرورشی و تربیت بدنی است که امید می رود با مشارکت و همدلی و تعامل فکری دیگر کارکنان و بخش ها با ایشان شاهد موفقیت های بیشتری در این عرصه باشیم .

پورنوشادی معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان دنا هم گفت : براساس باورو اعتقاد قلبی که میتوانیم با گسترش فرهنگ قران و نماز زمینه تعالی دانش آموزان را فراهم کنیم و مسیر رسیدن به حیات طیبه را هموارنماییم، این مسئولیت را پذیرفتم.

پورنوشادی در ادامه افزود: تعلیم وتربیت فرایندی است که با محور آموزش وپرورش وهمکاری همه نهادهای فرهنگی می تواند شکوفا شده و نتیجه مطلوب داشته باشد و درواقع زیر ساخت آموزش و علم اندوزی فعالیت های پرورشی است و میتوان از حوزه پرورشی به عنوان نگین ،پیشانی و تابلو آموزش وپرورش یاد کرد که در معرفی آموزش وپرورش به جامعه نقش اساسی دارد.

وی گفت : نیاز امروز به فعالیت های پرورشی بیشتر از گذشته احساس می شود ودر مقابل هجوم آسیب های اجتماعی ، سلامت جسم وروح و روان دانش آموزان باید در اولویت قرار گیرد.

گفتنی است پورنوشادی از نیروهای اصلاح طلب و عضو حزب ندای ایرانیان شاخه استان است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها