یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیرهم‌استانی خبر داد: تولید روزانه ۱۰ تن ژل ضد عفونی کننده در شرکت گلتاش

مدیرهم‌استانی خبر داد: تولید روزانه ۱۰ تن ژل ضد عفونی کننده در شرکت گلتاش

مدیرعامل شرکت گلتاش از تولید روزانه ۱۰ تن ژل ضد عفونی کننده و ارسال آن به سطح کشور در شرکت گلتاش خبر داد.

به گزارش افتونیوز، یزدان کرمی در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت ضمن تاًکید بر اهمیت پیشگیری حداکثری از شیوع ویروس کرونا از تولید روزانه ۱۰ تن ژل ضدعفونی کننده در شرکت گلتاش خبر داد.

وی اضافه کرد: با هدف تامین نیاز کشور به ژل ضدعفونی کننده حداکثر توان تولیدی خود را در امر تولید به کار گرفته ایم و میزان تولید ژل ضدعفونی را که ۲ تن در روز بود، به بیش از پنج برابر افزایش داده ایم.

کرمی از نظارت مستقیم و لحظه ای مدیرعامل صنایع بهشهر بر تولید و تامین مواد ضدعفونی‌ کننده خبر داد و گفت: از همان روزهای نخست با دستور جدی و فوری دکتر محسنی مجد، مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر، شرکت های شوینده زیرمجموعه ملزم به راه اندازی و ایجاد خطوطی برای تولید ژل و مواد ضدعفونی کننده شدند تا با تولید انبوه این محصولات هم قیمت ها کنترل شود و هم نگرانی های مردم مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت گلتاش با اشاره به اینکه هم اکنون تولید موادضد عفونی کننده در روز بیش از ۱۰ تن است گفت: در صورت تامین مواد اولیه بخصوص الکل از سوی سازمان غذا و دارو، این مقدار تولید را به ۶۰ تن در روز افزایش می دهیم.

کرمی افزود: شیفت های کارکنان خود را افزایش داده ایم تا تولیدات خود را به موقع به دست مردم برسانیم.

مدیرعامل شرکت گلتاش گفت: ژل ضدعفونی کننده دست از طریق شرکت های پخش در سطح کشور توزیع می شود و برای تهیه آن باید به داروخانه های معتبر و سوپرمارکت ها مراجعه کرد و قیمت درج شده بر روی آن هم ملاک فروش است.

مهندس یزدان کرمی از مدیران ملی کهگیلویه و بویراحمدی است که سوابق درخشانی در شرکت های بزرگ شوینده کشور از جمله ساینا و گلتاش دارد او پیش از این نیز سِمَت های مدیریتی در شرکت های سیمان و همچنین مدیرعاملی مروارید هامون و ساینا را در کارنامه خود دارد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها