یادداشت
گفتگو و گزارش

مسئولان بیمارستان شهید جلیل پاسخگو باشند/ چرا بیماران مشکوک کرونایی شهرستانها پذیرش نمی‌شود؟!

مسئولان بیمارستان شهید جلیل پاسخگو باشند/ چرا بیماران مشکوک کرونایی شهرستانها پذیرش نمی‌شود؟!

بر اساس گزارشهای دریافتی و گفت و شنود با برخی از کارشناسان و پزشکان سلامت درمان شهرستان های مختلف استان، مسئولان بیمارستان شهیدجلیل یاسوج در خصوص پذیرش بیماران کرونایی بسیار بد عمل کرده و حتی در این خصوص کارشکنی نیز می کنند.

به گزارش افتونیوز، از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان، بیمارستان شهید جلیل یاسوج بعنوان بیمارستان ویژه بیماران کرونایی انتخاب شد و اطلاع رسانی گسترده ای نیز در این زمینه انجام شده که همه کسانی که مشکوک به این بیماری هستند و در هر کجای استان که زندگی می کنند در سریع ترین زمان ممکن به این بیمارستان ویژه کرونا اعزام شوند و مسئولان بیمارستان نیز باید همکاری لازم را داشته باشند اما اکنون خبر می رسد بنا به هر دلیلی که بر همگان واضح نیست مسئولان این بیمارستان از پذیرش به موقع بیماران کرونایی سر باز می زنند.

برخی مسولان و کارشناسان بیمارستان در شهرستان‌ها که تمایل به فاش شدن نام خود نداشتند معتقدند در پذیرش بیماران کرونایی به شدت تعلل و سنگ اندازی می شود و این مساله نیازمند پیگیری ویژه و جدی است.

در روزهای اخیر با وجود تاکیدهای دکتر یزدانپناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، بنظر می‌رسد برخی مسولین زیرمجموعه وی ، چندان بحران کنونی را درک نکرده اند.

مسئولان استانی بجز شعار و قهرمان سازی از برخی افراد در روزهای اخیر چندان عملکرد مثبتی برای مقابله با کرونا نداشته اند.

نقطه اشتراک مشکلات کوچک و بزرگ استان ریشه در ضعف و بحران مدیریتی دارد که حتی در مسائل مرتبط با جان و سلامتی مردم نمایان می شود و بدون شک ادامه این مشکلات و عدم اعمال مدیریت یکپارچه، قاطع، صریح و صحیح باعث بوجود آمدن بحران جدیدی از دل بحران کرونا خواهد بود.

آماده انتشار پاسخ مسئولان بیمارستان شهید جلیل یاسوج هستیم.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها