یادداشت
گفتگو و گزارش

اقدام ویژه برای رفع مشکل خیابان غزالی نجف آباد/ تلاش مضاعف آب و فاضلاب برای خدمات رسانی به شهروندان

اقدام ویژه برای رفع مشکل خیابان غزالی نجف آباد/ تلاش مضاعف آب و فاضلاب برای خدمات رسانی به شهروندان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان به همراه معاون فنی و مهندسی شرکت و مدیر امور آبفای یاسوج از شبکه توزیع منطقه نجف آباد یاسوج بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد، فیض اله پاسره در این بازدید با اشاره به اینکه تعدد شکستگی ها و فرسودگی شبکه توزیع از چالش های اصلی پیش روی آبفای استان به خصوص در شهرهای کوهستانی است، اظهار کرد: به دنبال بازدیدهای میدانی از شبکه و تاسیسات آب شهر یاسوج، امروز بازدید از محلات نجف آباد یاسوج در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: خیابان غزالی ۳نجف آباد از جمله خیابان هایی است که بیش از دو سال است که خط اصلی آن دچار فرسودگی و شکستگی های متعدد شده و در این بازدید اقدامات لازم برای عملیاتی کردن اصلاح و مرمت خط ۴۵۰متری این خیابان اتخاذ شد و از عصر امروز عملیات اصلاح توسط آبفای یاسوج صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه اعتباری بیش از ۶میلیارد ریال هزینه در بر دارد، عنوان کرد:تلاش خواهد شد با بسیج امکانات و ماشین آلات آبفای یاسوج این پروژه طی دو تا سه روز اجرا و نهایی شود.

وی با بیان اینکه کار آب و فاضلاب تعطیل بردار نیست و در هر شرایطی باید خدمات رسانی مطلوب به شهروندان سرلوحه کارکنان آبفای استان است تصریح کرد: در بحران کرونا و نیاز مبرم شهروندان به آب شرب نیز این موضوع حساسیت بیشتری به خود گرفته است.

[gallery ids="61329,61330,61331,61332"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها