یادداشت
گفتگو و گزارش

برکناری عجیب یک مدیر در یک شرایط عجیب‌تر/ معاون اصلاح‌طلب دانشگاه علوم پزشکی استان عزل شد!

برکناری عجیب یک مدیر در یک شرایط عجیب‌تر/ معاون اصلاح‌طلب دانشگاه علوم پزشکی استان عزل شد!

در حالی که استان کهگیلویه و بویراحمد همراه با دیگر نقاط کشور و دنیا مشغول مبارزه با بیماری کرونا است، خبر تغییر یک مدیر در استان این شرایط را دوچندان عجیب تر کرده است.

به گزارش افتونیوز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در حکمی، دکتر غلامعباس سبز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان را عزل کرده و دکتر کامبیز کشاورز(عضو هیئت علمی و متولد شیراز) را به جای وی منصوب کرده است.

این اقدام عجیب مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حالی است که دکتر سبز در مدت تصدی مسئولیت خود به عنوان معاون درمان، خدمات مطلوبی ارایه داده بود.

مشخص نیست نیت و قصد مسئولان دانشگاه علوم پزشکی از این تغییر آن هم در این شرایط استثنایی که همه استان و کشور درگیر بیماری کرونا هستند چه بوده است؟ معاون درمان از مدیرانی بوده که مستقیما در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا بوده و اصطلاحا مسئولان این معاونت و در راس آنها دکتر سبز با آگاهی و شناخت کامل از ابتدای شیوع و واگیرداری این بیماری به مبارزه با آن رفته اند ولی اکنون که به گفته مسئولان که وارد مرحله دوم شیوع این بیماری در کشور می شویم این تغییر و عزل عجیب روی می دهد.

 در شرایطی که این وضعیت خاص در استان حاکم هست به نظر می رسد این تغییر ضرورتی نداشت و تا فرد جدید بخواهد با شرایط کاری آشنا شده و عنان کار را به دست گیرد زمان طولانی لازم است و این ممکن است وضعیت شیوع کرونا در استان را بدتر کند.

بهتر بود مسئولان دانشگاه و مشاوران آقای دکتر یزدانپناه با تشریح این وضعیت و عواقب‌کار، وی را در تصمیم گیری بهتر همراهی می کردند.

دکتر غلامعباس سبز از پزشکان شناخته شده و خوشنام استان بوده و هست که در طول تصدی معاونت درمان خدمات خوبی را ارایه داد و در آخرین انتخابات ریاست جمهوری نیز از حامیان دکتر روحانی در ستاد سلامت بود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 18 نظر

  • 1 اکبری 1399/1/25 8:14:25

    آقای دکتر کشاورز فوق تخصص کودکان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و از پزشکان با تجربه هستند پس انتصاب ایشان قطعا نقطه قوتی برای دانشگاه و استان خواهد بود و این انتصاب شایسته و بایسته را به دانشگاه علوم پزشکی و مردم استان تبریک می گوییم.

    پاسخ
  • 2 مطلع 1399/1/24 17:44:18

    دوستان قضاوت بدون اطلاع از واقعیت نفرمایید آخرین حلقه تصمیم دکتر یزدان پناه بود شکایات کارکنان بیمارستان ها و مسولین واحد های درمان و ضعف عملکرد کلیت درمان استان خصوصا کهگیلویه و وضعیت بیمارستان های آن و اشتباهات زیاد و اعتراض بیمارستان ها در بازدید ها و وضعیت ضعیف بیمارستان و کلنیک گچساران خصوصا واحد درمان شبکه گچساران و مشکلات بیمارستان باشت و مهمتر از همه تقاضای خود دکتر سبز و عدم توانایی برای شرایط سخت کرونایی و الی اگر تصمیم شخصی بود که روز اول این کار را میکرد مدیریت هم اصول و قواعد خودش را دارد

    پاسخ
  • 3 پاسخ به کامنت جناب کارشناس 1399/1/24 10:16:7

    جناب کارشناس دکتر سبز عزیز خیلی هم فرد قدرتمندی بودن و انصافا توی این دوره همه کار برای استان کردن . وتقعا براتون متاسفم که اینجوری فکر میکنن . شما دارین از این میسوزین که دکتر سبز عزیز و با کمالات از توابع استان نبودن و به قول خودتون غیر بومی بودن درهرصورت هر چیزی که بوده صد برابر بهتر از دکتر یزدان پناه هستن . حالا دکتر یزدان پناه رو هم میبینم.

    پاسخ
  • 4 samavati 1399/1/24 10:12:7

    دوستان عزیز دکتر سبز خیلی به استان کمک کردند و باعث شدن توی همین مدت معاونت ازمایشگاه و سی تی اسکن وارد بیمارستان های ما بشه. لطفا از چیزی اطلاعی ندارین به ایشون توهین نکنین . متاسفانه توی این دوران که مدیران ما باید هم و غمشون بحث کرونا و خدمات به استان باشه اومدن کسی رو که همه کاری برای استان کرد و عزل کردن واقعا جای تاسف هست . این ها همه بخاطر اخلاق غیر حرفه ای دکتر یزدانپناه عزیز هست . انشالله متوحه اشتباه خودشون بشن

    پاسخ
  • 5 اصلاح طلب 1399/1/24 7:40:24

    آبروی اصلاح طلبان را همین افراد ضعیف بردند که فقط به اسم اصلاح طلب صندلی گرفتند و در عمل ضعفترین افراد بودند . درود بر دکتر یزدانپناه که به غیر از کار هیچ چیزی را نمی شناسد و فقط سلامت مردم برایش مهم است .

    پاسخ
  • 6 کارشناس 1399/1/24 7:36:3

    باید تیتر می زدید یکی از ضعیف ترین معاونین دانشگاه علوم پزشکی عزل شد باید دست مریزاد گفت به ریاست دانشگاه ولی ای کاش زودتر این کار انجام می شد و نیروی توانمند در این جایگاه قرار می گرفت و دکتر کشاورز از نیروهای توانمند و عضو هیات علمی دانشگاه است و تحت هر شرایطی قوی تر از دکتر سبز است . دکتر سبز همه هم وغمش این بود که معاون دانشگاه باشد ولی از حوزه درمان هیچ اطلاعی نداشت.

    پاسخ
  • 7 هم استانی 1399/1/24 7:31:13

    اقدام شایسته و بجایی بود در مدت این دو سال دانشگاه معاونت درمان نداشت چرا واقعیتها را قبول ندارید واقعا ضعیف ترین معاون دانشگاه بود و خیلی دیر آقای دکتر یزدانپناه اقدام نمودند.

    پاسخ
  • 8 ناشناس 1399/1/23 21:51:31

    اصلاح طلب بازی درآوردن باعث بدبختی آستانه همین سبز بی هیچ سابقه مدیریتی و بدون اینکه حکم هیات علمیش امضا شده باشه زمان ایلامی یهو شد معاون درمان و ابروی اصلاحات را همینطوری بردن.

    پاسخ
  • 9 مهدی 1399/1/23 20:51:33

    کار درستی بوده، زودتر باید این کارو می کردن. دکتر سبز معاون ایلامی بود، زیر پای ایلامی رو خالی می کرد. معاون یزدان پناه هم بود ولی همش دنبال برکناری و ریاست خودش بود. به جای اینکه کمک کنه دنبال ریاسته

    پاسخ
  • 10 همکار 1399/1/23 18:34:15

    دکتر کشاورز بسیار باسواد و با درایت است صد برابر قویتر از سبز است فقط باید پارسال این تغییر را می داد

    پاسخ
  • 11 يزدگرز 1399/1/23 18:14:3

    اقدام بسیار بجایی بود ولی دیرهنگام باید خیلی زودتر سبز رو عزل میکردند

    پاسخ
  • 12 ناشناس 1399/1/23 16:58:2

    دستش درد نکنه با این کارش بعدشم نوبت اون جوجه فکلی هست که اوتذبشه

    پاسخ
  • 13 ناشناس 1399/1/23 16:32:29

    دست مریزاد

    پاسخ
  • 14 ... .ن 1399/1/23 16:31:19

    درود و احسنت

    پاسخ
  • 15 ناشناس 1399/1/23 16:0:49

    می خوان یکی بیارن که بتونه کرونای های استان فارس بیاره استان بدبخت ما و درضمن می خوان یکی بیارن که بتونه راحت کتمان کاری کنه غیر از اینه🤔

    پاسخ
  • 16 دنا 1399/1/23 14:49:59

    بهترین تصمیم یزدان پناه بود.ولی باید از اول اینکارو انجام میداد.

    پاسخ
  • 17 ناشناس 1399/1/23 14:46:2

    دوستان هیچ دلیلی ندار جز اینکه این آقای یزدان پناه خیلی خرابی در آورده وهیچ کس حرفی نزده ..صندلی را هم دو دستی چسپیده فقط هم رابطه بازی نیرو جابه جا میکنه..حیف دکتر سبز که رفت کمتر کسی میونه که چه انسان کاربلد و باصداقت بود

    پاسخ
  • 18 ناشناس 1399/1/23 14:22:34

    دستش درد نکنه تغییر بجایی بود ولی اگر کم شماری مرگ ناشی کرونا از کم کاری سبز باشد که دیگه خیلی زودتر هم باید عوض می شد می گن آمار مرگ کشور باید ۵ برابر بشه فکر کنم آمار مرگ کرونا استان باید ده برابر بشه این همه مرگ و آگهی فوت و پیام تسلیت اونوقت چون آزمایش نشدن علت مرگشون هم کرونا نمی شه...

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها