یادداشت
گفتگو و گزارش

دعوای زرگری بین شهردار و شورای شهر نگین تاجی:اقای مقدم شما مانند دانشجوی تنبل هستید! مقدم: آقای نگین‌تاجی شما در طول سال گذشته در شورا نبودید!

دعوای زرگری بین شهردار و شورای شهر نگین تاجی:اقای مقدم شما مانند دانشجوی تنبل هستید! مقدم: آقای نگین‌تاجی شما در طول سال گذشته در شورا نبودید!
به گزارش افتونیوز؛ نشست اعضای شورای شهر با شهردارشهریاسوج برگزارشد.نگین تاجی عضو شورای شهر در ابتدای نشست عنوان کرد: مقدم مانند دانشجوی تنبلی است که در میان دانشجویان زرنگ نشسته و تقلب به آن می‌رسانند و امیدوارم از این آزمون سربلند بیرون بیاید. وی همچنین در آغاز سوالاتش مقدم را شهردار ضعیف خواند و گفت آقای شهردار ضعیف به سوالاتم پاسخ بدهید. در ادامه مقدم به نگین تاجی تذکر داد که در صورتی که ادب را رعایت نکند جلسه را ترک می‌کند. وی گفت. شهردار ضعیف شما بزرگترین پروژه‌ها را به سرانجام رساندخ و در روزهای سخت کرونا که شما پشت میز مخملی خودتان نشسته بودید به بیمارستان رفتم و از آرامستان هم دیدن کردم و در کنار کارگرانم بودم. شهردار یاسوج گفت: آقای نگین‌تاجی شما در طول سال گذشته در شورا نبودید بگذارید انهایی که بودند از من سوال بپرسند. مقدم گفت منتظر تقلب هیچ کسی نیستم رئیس جمهور هم که جایی می‌رود یک مشاور کنارش است شما هم که گفتید معاونیان شهرداری نباشند. با این سخنان نشست به تشنج کشیده شد و کیوان آشنا خطاب به نگین‌تاجی گفت: ضعیف یا قوی بودن شهردار را شما به تنهایی مشخص نمی‌کنید و اعضای این موضوع را مشخی می‌کنند، شما تنها مکلف به پاسخ‌گویی به سوالات هستید.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها