یادداشت
گفتگو و گزارش

تردد در شهر یاسوج محدود می‌شود/ جزییات

تردد در شهر یاسوج محدود می‌شود/ جزییات

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های تردد از امروز تا ۸ اردیبهشت ماه در شهر یاسوج اجرایی می شود.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی استانداری، "هجیر افشون" افزود: در راستای مصوبات ستاد مدیریت کرونا، جلوگیری از انتشار و شیوع بیشتر ویروس، اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی و حفظ سلامت شهروندان محدودیت های ترافیکی از امروز در استان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در شرایط خاص فعلی، نیاز و مشکلات مردم را به درستی درک می‌ کنیم و لذا از شهروندان و هم استانی‌ ها همانند گذشته درخواست همکاری و همراهی داریم.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه کهگیلویه و بویراحمد جزو استان های پیشرو در کنترل ویروس کرونا است، بیان کرد: امید است مردم فهیم استان با رعایت مسائل بهداشتی و عدم تردد در سطح شهر هرچه زودتر زنجیره انتقال کرونا ویروس را قطع کنند و مانند گذشته بدون دغدغه انتشار و گسترش بیماری در سطح شهر حضور یابند و در اجتماعات شرکت کنند.

افشون اظهار کرد: در این نشست مقرر شد حدفاصل میدان هفت تیر تا تقاطع خیابان جمهوری اسلامی(شهرداری قدیم)، از میدان هفت تیر تا فلکه شهدای نیروی انتظامی(فلکه ساعت قدیم)، خیابان ۱۳ آبان از نبش بانک صادرات تا خیابان منشعب به میدان هفت تیر، از خیابان فردوسی از محل تقاطع بیمه سلامت تا خیابان منتهی به فلکه ساعت و از میدان جانباز تا میدان هفت تیر در راستای اجرای محدودیت های ترافیکی و حفظ سلامت شهروندان یاسوجی از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ مسدود هستند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها