یادداشت
گفتگو و گزارش

غریب‌پور خبر داد: کمک ۲۰۰میلیاردی شرکتها و صنایع معدنی برای مقابله با کرونا

غریب‌پور خبر داد: کمک ۲۰۰میلیاردی شرکتها و صنایع معدنی برای مقابله با کرونا

مدیرعامل شرکت ایمیدرو گفت: شرکتها و صنایع معدنی تا کنون ۲۰۰ میلیارد تومان برای مقابله با کرونا کمک مالی کرده اند.

به گزارش افتونیوز به نقل از پایگاه خبری ایمیدرو، خداداد غریب پور در جلسه ویدیو کنفرانس با جمعی از شرکت های معدنی و صنایع معدنی، ضمن بیان این خبر افزود: پیش از این در راستای سیاست های وزارت صنعت و معدن وتجارت،ارزش کمک شرکت های پخش معدن وصنایع معدنی به ۱۳۶میلیارد تومان رسیده بود که اکنون که درادامه همان سیاست،میزان کمک ها به ۲۰۰ میلیاردافزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این هزینه واردات۱۱میلیون ماسک پرداخت و واردات انجام شده و اقلام ضروری نیز بین دانشگاه های علوم پزشکی توزیع شده است ایمیدرو و شرکتهای این بخش،در حد توان خود، با تامین ماسک و گان پرستاری ( و سایر اقلامی که بیشتر اطلاع رسانی شد)، از این قشر زحمتکش حمایت می کند.

مدیرعامل ایمیدرو بیان داشت: با توجه به اینکه پایان موضوع کرونا مشخص نیست،نمی توان تولید را متوقف کرد و خوشبختانه اقدامات شرکت های بخش معدنی برای تداوم تولید همزمان با رعایت پروتکل های مربوطه ومسائل بهداشتی و ایمنی،رضایت بخش بوده است.

غریبپور افزود: شرکت های بزرگ بخش معدن وصنایع معدنی برای مقابله با کرونا،اقداماتی همچون تست های غربالگری و خونگیری از کارکنان،اعطای روزانه ماسک به کارکنان،ضدعفونی کردن کامیون های ورودی به کارخانه ها،قرنطینه کردن رانندگان ورودی از سایر شهرهاوغیره را انجام می دهندکه گام ارزشمندی برای حفظ سلامت کارکنان محسوب می شود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها