یادداشت
گفتگو و گزارش

کمبود اقلام بهداشتی در کهگیلویه

کمبود اقلام بهداشتی در کهگیلویه

چهارمین جلسه شورای سلامت و هفتمین جلسه ستاد کرونا در کهگیلویه با حضو فرماندار کهگیلویه معاون امور اقتصادی استانداری و مدیر کل صنعت ،معدن و تجارت برگزار شد.

فرماندار کهگیلویه در این جلسه گفت : هم در زمان شروع بحران کرونا و هم در شرایط فعلی برخی اقلام بهداشتی در کهگیلویه به سختی پیدا میشد و یا اصلا پیدا نمی شود. علی رضا اتابک گفت : اقلام بهداشتی مثل ژل ضدعفونی،ماسک و دست کش بهداشتی در شروع بحران در کهگیلویه کم بود و امروز اگر چه در برخی موارد مشکل حل شده اما با توجه به شروع مرحله دوم فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و حضور مردم نیاز شدید به دست کش داریم که یافت نمی شود.

علی رضا اتابک خطاب به معاون اقتصادی استاندار و مدیر کل صمت استان گفت : در بحث تخصیص سهمیه برنج و شکر باز سهم شهرستان کهگیلویه مناسب نیست که امیدواریم این نگاه با تخصیص بیشتر جبران شود.

فرماندار کهگیلویه در مورد فاصله گذاری هوشمند گفت : از شهرداری می خواهیم در بحث سد معبر به دوران قبل از کرونا بر نگردد و نیروی انتظامی نیز به همراه بازرسین شبکه بهداشت ودرمان برای نظارت بهداشتی در محل های مورد نظر حضور یابند و سایر نهاد ها مثل تعزیرات و اصناف نیز در کنار شبکه بهداشت قرار گیرند.

نقد فرماندار کهگیلویه نسبت به نبود تجهزیزات بهداشتی و کم بودن سهم شهرستان با واکنش معاون اقتصادی استاندار مواجه ش.

معاون اقتصادی استاندار گفت : شرایط مواد بهداشتی و اقلام بهداشتی در اویل شروع بحران کرونا در تمام کشور بود و مختص کهگیلویه نبود و با ادامه موضوع و آمادگی کشور الان تقریبا مشکل خاصی در تولید و توزیع اقلام بهداشتی نداریم.

سید حشمت الله صمیمی دوست افزود : در موضوع تخصیص سهمیه برنج و شکر به کهگیلویه انشالله در دفعات بعدی کهگیلویه ویژه تر دیده خواهد شد.

وی وضعیت بازار کهگیلویه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت : نگران کالاهای اساسی نیستیم و اصناف و بازاریان استان خصوصا کهگیلویه در مدت زمان بحران اخیر خیلی خوب عمل کردند و با اریابی و نظارت امروز مشخص شد قیمت ها نیز مطلوب است.

وی از فرماندار کهگیلویه خواست که با توجه به استقرار قرارگاه کمک های مومنانه در سطح استان و شهرستان بر اساس دستور مقام معطم رهبری ،لیست دست فروشان ،نیازمندان و رانندگان تاکسی تهیه و به مرکز استان ارسال کنند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها