یادداشت
گفتگو و گزارش

فعالیتهای حزب اتحادملت در شهرستانهای استان گسترش می‌یابد

فعالیتهای حزب اتحادملت در شهرستانهای استان گسترش می‌یابد

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلسات حزب اتحاد ملت ایران اسلامی منطقه کهگیلویه و بویراحمد برای گسترش تشکیلات این حزب در شهرستان‌ها برگزار شد.

به گزارش افتونیوز، محمد جلیل‌فر در جمع خبرنگاران بیان داشت: در جلسه سوم دیماه این حزب که به ریاست سیدرضا عسکری نایب رئیس حزب اتحاد استان با حضور اکثریت اعضاء در یاسوج برگزار شد پس از بحث و تبادل نظر، اعضای حزب اتحاد شهرستان‌های گچساران، بویراحمد، دنا و باشت مشخص شدند.

وی افزود: همچنین در جلسه فوق العاده پانزدهم دیماه این حزب که به ریاست رضاتوفیقی رئیس حزب اتحاد استان با حضور اکثریت اعضاء در یاسوج برگزار شد پس از بررسیهای لازم، اعضای حزب اتحاد ملت ایران اسلامی شهرستانهای بهمئی و لنده تعیین شدند.

جلیل‌فر ادامه داد: در این جلسه بر تشکیل سریع جلسات حزب و فعالیت رسمی آن‌ها در شهرستان‌ها بدلیل نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورا‌ها تاکید شد.

تنها شاخه شهرستانی این حزب که پیشتر تشکیل شد مربوط به شهرستان کهگیلویه است و به نظر می رسد تکلیف این حزب در شهرستان چرام هنوز مشخص نشده است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 شهروند اصلاح طلب 1395/10/18 11:0:26

    اگر بنا بر تشکیل حزبی تهی از عمل باشد "به مانند تمامی احزاب استان" همان به که شکل نگیرد البته منظور در استان کهگیلویه و بویراحمد است وگرنه در تمامی استان ها احزاب کارآمدی لازم را دارا هستند و به نوعی خود را در تمامی مسائل سیاسی اجتماعی دخیل خواهند کرد و پایگاه اجتماعی خاص دارند اما در استان ما همواره احزاب حول افرادی خاص می چرخد و نیروهای تحت نظر این احزاب کارآیی لازم را نداشته و بنا بر عصبیت و منافع شاهد موضوع گیری های اعضاء این احزاب هستیم البته نمی توان خرده گرفت چرا که منفعلین و استیصالان سیاسی باید برای بقای خویش دست به ریسمانی باشند و چه ریسمانی بهتر از احزاب....

    پاسخ
  • 2 فدایی 1395/10/18 10:43:40

    ای ............،فکر کردید دیگه جایگاهی بین مردم دارید،....................

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها