یادداشت
گفتگو و گزارش

کام‌بک مصلح! / مدیر دولت احمدی نژاد سرپرست آب منطقه‌ای استان شد

کام‌بک مصلح! / مدیر دولت احمدی نژاد سرپرست آب منطقه‌ای استان شد
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب کشور در حکمی سرپرست آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد را منصوب کرد. به گزارش افتونیوز، محمد حاج رسولی‌ها در حکمی، «آرش مصلح» را به این سمت منصوب کرد. آرش مصلح پیش از این معاون این شرکت بود که با این حکم جایگزین علی داودی‌مهر شد. مصلح پیش از این و در دو سال پایانی دولت احمدی نژاد نیز به عنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان فعالیت می کرد. وی از نیروهای نزدیک به غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی است.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 7 نظر

  • 1 بانوی آب 1399/2/24 21:54:24

    دکتر مصلح از بینظیر مدیران استان هست ک مرز سیاسی داخلی محدوده ای برایشان ایجاد نخاهد کرد ،چون شایستگی همیشه بر سیاست پیشی دارد،تاج و سناتور خودشان میدانند ک مصلح سخنور،کار گذار،متخصص،سیال و بسیار زیرک و داناست.من این خصوصیات رو اغراق امیز نمیگم چون با ایشان ب عنوان یک کارمند و کارشناس ازنزدیک کار کردم، اقعا مسرت بخش هست نسیم باد نوروزی درآب منطقه ای

    پاسخ
  • 2 علی 1399/2/22 22:36:20

    سلام آقای داودی فقط امورات روزمره را انجام میداد و مشکلات اساسی اب را حل نکرد

    پاسخ
  • 3 جمشید 1399/2/22 5:24:46

    با سلام و عرض تبریک به اقای مهندس مصلح خواهشا یه پستی هم برای اقای داوودی در نظر بگیر هرچه اشکال نداره

    پاسخ
  • 4 گچساران 1399/2/21 22:37:47

    اتفاقا آقای مصلح از حامیان اصلی سید قدرت حسینی بود که به لحاظ سیاسی و حتی مادی و فامیلی به شدت از سید قدرت حمایت می کرد. و این نشانه ضعف دولت روحانی وبی توجهی به نمایندگان و استاندار است که وزیرانش هنوز از مدیران احمدی نژاد که دیدگاهشان با دولت زاویه دار است استفاده می کنند.به نظرم چنین دولتی که مدیران جزء در وزارتخانه هایش با رانت افراد زاویه دار را به چنین پستهایی می گمارند دیگر کفایت ماندن را ندارد .البته این انتخاب نشانه ضعف تاجگردون و موحد در مجلس آینده است.

    پاسخ
  • 5 ناشناس 1399/2/21 16:37:14

    آقای مهندس مصلح لطفا حکم هیات حل اختلاف اداره کار گچساران را اجرایی کنید.

    پاسخ
  • 6 آذر 1399/2/21 16:36:21

    لطفا فکری به حال کارگران دشت لیشتر کنید.آقای داوودی که همش وعده میداد .کی دیده یه کارگر ۴ سال نه بیمه داشته باشه نه حقوق

    پاسخ
  • 7 حمید لیشتر 1399/2/21 16:35:6

    با عرض تبریک اقای مصبح لطفا حقوق معوق ۴ ساله کارگران پمپاژهای دشت لیشتر را پرداخت کنید .چهار ساله نه بیمه داریم نه حقوقی گرفتیم.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها