یادداشت
گفتگو و گزارش

درد بی‌درمان قدرت و جناح بازی

درد بی‌درمان قدرت و جناح بازی

علی آذرنژاد

اصولگرایانی که دوره افتاده اند که اعتبارنامه جناب تاجگردون رو تایید نکنند، اگر اهل مبارزه با فساد بودند که همان زمان به شورای نگهبان معترض می‌شدند که چرا فلانی را تایید کردی؟

اگر مرد میدان مبارزه بودند، نمی گذاشتند این همه هزینه از بیت المال صرف برگزاری انتخابات بشود، بعد که رای آورد بگویند اعتبارنامه را تایید نمی کنیم!

اگر تخلفی توسط تاجگردون صورت گرفته، که برای قبل از انتخابات است، نه ما بین پیروزی در انتخابات تا شروع مجلس، که می‌خواهند اعتبار نامه را رد کنند.

اینها دردشان، درد مبارزه با فساد نیست، درد بی درمان جناح بازی و صندلی قدرت است و نمی نخواهند نقدی را متوجه شورای نگهبان کنند. و اینکه اگر دردشان مبارزه با فساد بود، همین اتهامات فساد اقتصادی‌[املاک نجومی] هم متوجه قالیباف بوده و هست، چرا به دنبال رد اعتبارنامه ایشان نیستند؟

یعنی اتهامات تاجگردون در دادگاه تایید شده و اتهامات قالیباف تایید نشده؟

ما که بدمان از مبارزه با فساد نمی آید، ولی تبعیض در مبارزه با فساد، عین فساد است!

هروقت اتهامات بازیگران سیاسی هردو جناح را بررسی عادلانه کردید و به پیشگاه ملت عرضه کردید، آن وقت باورپذیر است، در غیر این صورت همه اش گول زدن ملت است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 کر بیراحمد 1399/3/24 6:15:48

    علی رضا زاکانی خود ۲بار توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده.یکبار سال ۹۲ برای ریاست جمهوری ودر سال۹۴ برای کاندیدای مجلس.ایشان هیچ تخصصی در هیچ زمینه ای ندارد.فقط برای سرشماری مجلس خوب هست. و ایشان از املاک نجومی قالیباف خبر دارد و نفس هم نمی کشد.ایشان فقط برای سرشماری مجلس خوب هست.وای و بخت عسکر

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1399/3/11 13:50:55

    صد رحمت بر پدر و مادرت و این حرف حساب

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1399/3/11 13:50:31

    ای درود خداوند بر آدم عاقل

    پاسخ
  • 4 امین 1399/3/11 11:53:13

    جناب یادت نیست چقدر گفتند شورای نگهبان تاییید نکن.چقدر مدرک دادند..مطمئن باش اگر قالیباف هم خطا مند مثل جناب لاریجاتی از چشم اصولگرایان می افتد

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها