یادداشت
گفتگو و گزارش

از روز اول تاکنون درگیر اطفای حریق در خائیز هستیم

از روز اول تاکنون درگیر اطفای حریق در خائیز هستیم

افتونیوز _ هیات کوهنوردی شهرستان کهگیلویه به یادداشت " جای خالی گروه های کوهنوردی در فاجعه آتش" که در تاریخ ۱۲ خرداد در افتونیوز منتشر شده بود واکنش نشان داد.

به گزارش افتونیوز، سیامک محمدی مسول هیات کوهنوردی شهرستان کهگیلویه در گفت و گو با ما عنوان کرد: نظر به درج مطلبی در سایت " افتونیوز" مایل بودیم توضیحاتی ارائه دهیم.

ضمن احترام به نویسنده یادداشت مربوطه سرکار خانم مردانی که از کوهنوردان حرفه ای هم استانی هستند موارد ناصحیح و نادرستی در مطلب ایشان درج شد که از نظر دوستان کوهنورد خلاف واقع می نماید.

محمدی افزود: همه ما نسبت به خائیز احساس وظیفه و مسولیت کرده و می کنیم.

وی عنوان کرد : از شب اول ۱۸ کوهنورد در بخش جنوبی کوه با امکانات شخصی وارد مرحله اطفای حریق شدند و تا عصر روز بعد نیز باوجود مشکلات و همه محدودیت ها همچنان در صحنه بودند.

وی در ادامه اشاره کرد : در روز دوم با هماهنگی هیات کوهنوردی و همچنین کمیته بحران هیات کوهنوردی شهرستان تاکنون جمع زیادی از کوهنوردان در خائیز حضور مستمر داشته و همچنان نیز درگیر اطفای حریق هستند.

حفاظت و دفاع از کوه خائیز وظیفه انسانی،اخلاقی حرفه ای ماست بنابراین شایسته نیست زحمات چند روزه کوهنوردان و هیات های کوهنوردی نادیده گرفته شوند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 امید 1399/3/17 17:55:18

    من به سه تاش گفتم نرفتن کوه برای آتش اما داخل وضعیتشون دیدم رفته بودن روستاشون کوه و یه گروهش دقیق شنبه بعد اتش سوزی رفتن کوه نور

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها