یادداشت
گفتگو و گزارش

توضیحات رئیس بنیادنخبگان استان در خصوص اعطای جایزه‌های تحصیلی به دانشجویان مستعد

توضیحات رئیس بنیادنخبگان استان در خصوص اعطای جایزه‌های تحصیلی به دانشجویان مستعد

ثبت‌نام اعطای جایزه‌های تحصیلی به دانشجویان مستعد دانشگاه‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد شروع شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی، رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین‌نامه «پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور» در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعتبارها و تسهیلاتی را به دانشجویان مستعد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی کشور اعطا می‌کند.

حمدالله اکوانی افزود: دانشجویان هریک از دانشگا‌ها و مراکز آموزش عالی استان یا دانشجویان هم‌استانی مشغول به تحصیل در سایر دانشگاه‌های کشور که واجد شرایط مذکور در شیوه‌نامه «پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹» هستند، می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه اطلاعاتی بنیاد، به نشانی sina.bmn.ir ثبت نمایند.

رئیس بنیاد نخبگان استان با بیان اینکه فرایند ثبت‌نام آن دسته از متقاضیانی که در حال حاضر دانشجو هستند، از ۲۰/۰۳/۱۳۹۹ آغاز می‌شود، افزود: دانشجویان باید اطلاعات خود را به همراه تصاویر و مدارک مربوطه، در سامانه سینا بارگذاری و یا به‌روزرسانی کنند.

رئیس بنیاد نخبگان استان تأکید کرد: متقاضیان حداکثر تا پایان روز ۲۵/۰۴/۱۳۹۹ فرصت خواهند داشت گزینه «درخواست بررسی پرونده برای بهره‌مندی از پشتیبانی‌های دانشجویی» را در بخش «ثبت درخواست‌ها»ی سامانه انتخاب کنند و این زمان غیر قابل تمدید خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط پیش آمده (شیوع ویروس کووید ۱۹) و تعلیق فعالیت‌های حضوری دانشگاه‌ها، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، مقرر شد آخرین معدل متقاضیان، میانگین نمرات تا پایان نیم‌سال اول سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ در نظر گرفته شود.

اکوانی افزود: بنیاد ملی نخبگان پس از بررسی درخواست‌ها و بر اساس ظرفیت سالیانه، نتیجه اولیه پذیرش متقاضیانی که بالاترین امتیاز از مجموعه فعالیت‌های علمی ، پژوهشی و فناورانه در مقایسه با سایر افراد کسب کرده‌اند را (صرفاً از طریق سامانه سینا) اعلام خواهد کرد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 محمدی 1399/3/25 22:37:37

    الان کی گفته ایشون نخبه است؟

    پاسخ
  • 2 مجیدی یاسوج 1399/3/17 19:31:43

    سلام .اگر علی سینا رخشنده عضو نخبگان است پس تمام افراد این استان باید نخبه کشوری باشند.ایشون تا حالا دو سطر از خودش ننوشته . تازه سوال کنید ازش که موضوع دادگاه حقوقی ان استاد چه بود که شما مقاله ایشون رو بدون تغییر به نام خودت کرده بودی

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها