یادداشت
گفتگو و گزارش

توقیف بیش از ۲۰۰۰ عدد تیرچه غیراستاندارد در کهگیلویه و چرام

توقیف بیش از ۲۰۰۰ عدد تیرچه غیراستاندارد در کهگیلویه و چرام

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۲۰۰۰ عدد تیرچه غیراستاندارد در شهرستان های کهگیلویه و چرام توقیف شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، بهمن رحمتی افزود: طی بازرسی کارشناسان این اداره کل از واحدهای تولید کننده تیرچه بلوک در شهرستان های کهگیلویه و چرام بیش از ۲۰۰۰ عدد تیرچه غیراستاندارد توقیف شد.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به کاربردن تیرچه های غیراستاندارد موجب عدم استحکام ساختمان به ویژه هنگام زلزله شده بنابراین رعایت موازین استاندارد در این فرآورده از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی هرگونه تولید و عرضه مصالح ساختمانی من جمله تیرچه غیراستاندارد را اجحاف در حق مردم عزیز استان برشمرد و افزود: اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد با جدیت و بدون کمترین اغماض، با متخلفین و تولید کنندگان محصولات فاقد کیفیت برخورد می‌کند.

بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هم استانی ها عزیز در صورت مشاهده تخلف در بخش مصالح ساختمانی و تیرچه بلوکی ها، مراتب را از طریق شماره تلفن رسیدگی به شکایات ۱۵۱۷ با این اداره کل درمیان بگذارند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها