یادداشت
گفتگو و گزارش

جوابیه ای به احمد توکلی / برخلاف قانون دادستان شده اید!/ چرا علیه بستگان خود اعلام جرم نمی کنید!؟

جوابیه ای به احمد توکلی / برخلاف قانون دادستان شده اید!/ چرا علیه بستگان خود اعلام جرم نمی کنید!؟

افتونیوز - در پی نامه احمد توکلی و اتهاماتی که به غلام رضا تاجگردون وارد ساخت «مصطفی بسطامی» از جوانان اصلاح طلب و مخاطبان افتونیوز یادداشتی را ارسال کرده است که در زیر میخوانیم.

به نام خدا

جناب آقای احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت؛ سلام علیکم

اخیرا در نامه ای به اعضای کمیسیون تحقیق دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی درخواست رد اعتبارنامه جناب آقای دکتر غلامرضا تاجگردون را خواستار شده اید.

این روزها افرادی عدالت طلب و مدعی مبارزه با فساد هستند که خود یک عمر در همین سیستم فسادپرور رشد کردند و نقش بسزایی در توسعه شبکه ای این سیستم فسادزا داشتند.

جناب آقای توکلی شما که این همه بر طبل عدالت می کوبید و داعیه دار شفافیت هستید لازم است جهت تنویر افکار عمومی و شفافیت به سوالات زیر پاسخ صریح و مستند دهید.

۱-طبق قانون شرایط اختصاصی برای قضاوت از جمله دادیار و دادستانی؛ دارا بودن مدرک تحصیلی مرتبط کارشناسی حقوق، کارشناسی الهیات با گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی، کارشناسی فقه و حقوق و معارف اسلامی با مقطع بالاتر همین رشته ها و همچنین تحصیلات حوزوی سطح (۲)مورد تأیید وزارت علوم باشد. اما جنابعالی فارغ التحصیل رشته برق و دکترای اقتصاد از دانشگاههای انگلستان هستید. پاسخ بدین چرا برخلاف قانون بر مسند قضاوت بعنوان دادیار و دادستان بهشهر تکیه زدید!؟

۲- اگر خاطرتون باشد چند سال پیش طی سفر به شهر یاسوج و حضور در جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی، اینجانب به عنوان یکی از فعالان جنبش دانشجویی از شما همین سوال را پرسیدم اما پاسخی که دادید تنها به سوابق ایثارگری و قبل از انقلاب خود اشاره نمودید و اینکه نظام به شما نیاز داشت. آیا مگر قحط الرجال بود و نیروی تحصیلکرده حقوقی و قضایی نبود که شما بعنوان دادستان برخلاف قانون حکم صادر می کردید!؟

۳- در طول دوران مسئولیت شما بعنوان دادیار و دادستان احکام حقوقی و قضایی متعددی صادر شد. آیا در بین این احکام، حکم به اعدام هم صورت گرفت. اگر این اقدام صورت گرفته باشد، چونکه صلاحیت ذاتی و قانونی نداشته اید باید در محکمه های قضایی و عدالت محور تحقیق و بررسی لازم به عمل آید.

در ادامه شما به روابط خانوادگی در تقسیم پست های مدیریتی اشاره نمودید!!!

مگر شما به عنوان پسرخاله خاندان لاریجانی سالها پست های مدیریتی را در دست نداشتید. اگر مدعی عدالت بودید چرا وقتی خاندان لاریجانی روسای قوه از برادران خود که پسرخاله شما هستند سواستفاده می نمودند چرا واکنش سریع ندادید!؟

مگر به جز این است که به دلیل روابط فامیلی و بصورت شبکه ای تمامی پست های کلیدی مملکت را غصب کردید و اکنون که فرزندان مظلوم کهگیلویه و بویراحمد بعد از سالها فرصت عرض اندام پیدا کردند شما مدعی عدالت در این وادی شدید!؟

هرکسی بدرستی نداند اما ما بخوبی می دانیم تفکرات منطقه ای و بقول معروف شمالی جنوبی در شما اثر کرده است و طاقت رشد فرزندان سرزمین آریوبرزن را ندارید! آیا وقت آن فرا نرسیده است شما همچون طبری ها به دلیل صدور احکام غیرقانونی در محکمه عدالت پاسخگوی نظام، رهبری و مردم باشید!؟

در جایی دیگر به مدارک تحصیلی اشاره نمودید! لازم است بصورت شفاف پاسخ بدین که با چه روشی و چگونه و براساس کدام رویه علمی با حمایت مالی وزارت فرهنگ و آموزش عالی ایران در سال۱۳۷۵ از دانشگاه ناتینگهام انگلستان مدرک دکترای خود را اخذ نمودید!؟

آیا این رویه همان روش تبعیض و نفی عدالت نیست!؟

امثال شما سالیان متمادی پشت تابلوی ولایت فقیه و با هزینه کردن رهبر جمهوری اسلامی و همچنین بنیانگذار انقلاب پست های کلیدی مملکت را در دست داشتید و امروز این مملکت را به اوج تورم و فشار اقتصادی رساندید! تفکرات پوسیده امثال شما باعث و بانی مشکلات فعلی است! ضروری است یک پوست اندازی اساسی در تفکرات منطقه ای و ناسیونالیستی خود به عمل آورید!

اگر بنا بر هزینه دادن باشد اجداد و پدران و برادران استان ما هم برای نظام، رهبری و ایران عزیز هزینه دادند. استانی که به نسبت شاخص جمعیت بیشترین حضور در جبهه نبرد با دشمن بعثی داشت.اما چه دلیلی وجود دارد سالها شما و خاندان فامیلی شما همه امتیازات و مناصب مدیریتی را داشته باشند اما به وقت فرزندان استان مظلوم کهگیلویه و بویراحمد که می رسد یک حرکت سازمان یافته با تفکرات تعصبی منطقه ای درصدد تخریب و حذف برادران ما هستید! دست از شعار عدالت بردارید! زیرا باید کسی مدعی شعار عدالت باشد که خود در برقراری عدالت نقش قانونی و به دور از تبعیض داشته باشد نه شماها که منصب های مهم را به دلیل روابط فامیلی گسترده، هوای نفسانی و منفعت طلبی و برخلاف ذات قانون تسخیر کردید!

برادر مظلوم ما یک کیف دارد گنجینه اسرار و عملکرد شما بعنوان عضو سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و همچنین هم قطارانت در مناصب مختلف می باشد. بیش از این حماقت و تسویه حساب سیاسی نکنید که دست خدا بالاتر از همه دست ها می‌باشد.

ومن الله توفیق

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 9 نظر

  • 1 رسول 1402/10/23 13:1:14

    اشتباه نکن اعلام جرم توسط دیدبان شفافیت کاملا قانونی بوده ایشان نه دادیار هستند نه دادستان بهتره سوادتو بالا ببری

    پاسخ
  • 2 مملا 1399/4/2 8:35:1

    سلام عرض ادب و احترام ،شماهایی که ادبیات نطق بیانتان بی ادبی و بی احترامی هست چه به سیاست ،سعی کنید شما یادآور این باشید به آقای توکلی که پدر خانم فرزند ایشان وقتی پرچم رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل که بنا به فرمایشات بناینگذار کبیر انقلاب و رهبر عزیز انقلاب حضرت آیت اله خامنه ای فرموند که باید این غده ی سرطانی محو شود چرا پا روی پرچم اسرائیل نگذاشت و دانشجویان رو علیه سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی تشویق مینمود ،

    پاسخ
  • 3 بختیاری 1399/4/2 7:16:20

    درود به شرف و غیرتت با این جوابیه عالی

    پاسخ
  • 4 ناشناس 1399/4/1 20:41:42

    مصطفی بسطام بره دنبال کارت تو چه وسیاست؟

    پاسخ
  • 5 ناشناس 1399/4/1 13:5:42

    احسن برشما

    پاسخ
  • 6 ناشناس 1399/4/1 0:48:49

    اقای توکلی چرامردم شریف تهران شماراازبهارستان حذف کردند

    پاسخ
  • 7 کر بیراحمد 1399/4/1 0:8:30

    این توکلیها برای گمراه کردن اذهان عمومی.و عوامفریبی وخود رامطهر دانستن و غافل کردن مردم و بردن مردم ب سمت دیگر تا بلکه فسادهای ویرانگر خود و دوستان و همقطاران خود در قوه قضاییه را سبک بشمارند.و نظام و مردم هم سبک از کنار خرابیهای دوستان انها بگذرند.توکلی ،زاکانی خجالت نمی کشند.

    پاسخ
  • 8 عبدال محمد 1399/3/31 23:24:35

    آقای توکلی توضیح دهید با مدرک دیپلم وزارت کار دولت شهید رجایی واین همه حجم کاری چطور دکتری گرفتی

    پاسخ
  • 9 سعادت آرمانفر 1399/3/31 22:19:44

    عامل بدبختی مردم امثال توکلیها میباشند جناب توکلی لطف کن دهنت را ببند روزی خواهد رسید که امثال جنابعالی نباشند وجامعه نفس راحتی بکشد وجودتان نحسه...

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها