یادداشت
گفتگو و گزارش

یزدانپناه: بویراحمد، گچساران و چرام در وضعیت هشدار قرار دارند / ۸۵۴ بیمار کرونایی در استان بهبود یافتند

یزدانپناه: بویراحمد، گچساران و چرام در وضعیت هشدار قرار دارند / ۸۵۴ بیمار کرونایی در استان بهبود یافتند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۲۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در دومین روز از تیرماه ۹۹ در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند.

پرویز یزدانپناه با بیان اینکه سه بیمار نیز در بخش های آی سی یو بیمارستان معین کرونا بستری هستند، افزود: تعداد بهبود یافتگان کامل بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۸۵۴مورد گزارش شده است.

یزدان پناه ابراز کرد: دیروز و امروز نیز جواب ۴۵۹ نمونه از آزمایشگاه های سلولی مولکولی دریافت شد که تعداد و درصد مبتلایان به کووید ۱۹ افزایش چشمگیری داشته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شهرستان های بویراحمد، گچساران و چرام با توجه به روند افزایش مبتلایان و بستری های چند روز اخیر در وضعیت هشدار قرار دارند و اگر تا چند روز دیگر اوضاع بر همین منوال باشد این شهرستان ها در شرایط قرمز قرار می گیرند.

یزدانپناه گفت: بی توجهی مردم در استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در بحران کرونا، می‌تواند خسارات و آسیب های جبران ناپذیری را به جامعه تحمیل نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری هوشمند، رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عدم شرکت در تجمعات، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری و شستن مکرر دست ها‌ از مهمترین توصیه های دانشگاه به مردم است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها