عیادت اصحاب رسانه استان از جنگلبان دنا و پیشکسوت عرصه رسانه

عیادت اصحاب رسانه استان از جنگلبان دنا و پیشکسوت عرصه رسانه

در عیادت خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی از جنگلبان و رئیس سابق منابع طبیعی بویراحمد موضوعات مختلفی مطرح شد از جمله اینکه جنگل‌های بلوط استان به دلیل بی‌توجهی مدیران در بدترین شرایط قرار دارند.

به گزارش افتونیوز به نقل از فارس، خبرنگاران مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مشاور استاندار شامگاه پنج‌شنبه با حضور در منزل جنگلبان بیمار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس سابق منابع طبیعی شهرستان بویراحمد که از همکاران رسانه‌ای نیز به شمار می‌رود جویای وضعیت وی شدند.

سعید نظری که دچار مشکلات قلبی شده اکنون دوران نقاهت خود را می‌گذراند اما با این حال هنوز نگران وضعیت جنگل‌های بلوط این شهرستان است.

نظری در همین خصوص با تشریح روند بیماری و درمان خود به هزینه‌های سرسام‌آور دوران مداوا اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل بیماری من به علت دود ناشی از سوختن جنگل‌ها بود که همه روزه شاهد آن بودیم.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت جنگل‌های بلوط استان به‌خصوص در شهرستان بویراحمد گفت: اخبار بسیار بدی از وضعیت جنگل‌ها به گوش می‌رسد و هر روزه خبرهایی مبنی بر تخریب و قطع و آتش‌سوزی درختان جنگلی در منطقه می‌شنویم که بسیار نگران‌کننده و دردآور است.

مدیر سابق منابع طبیعی شهرستان بویراحمد با یادی از همکاران خود به خصوص مرحوم هوشنگ نادری گفت: تا هنگامی که افرادی مانند نادری حضور داشتند تخریب‌ها بسیار کمتر بود.

نظری افزود: از مشکلاتی که در استان ما وجود دارد به ضعف مدیران برمی‌گردد که نمی‌توانند مدیریتی بر اوضاع داشته باشند. این مسؤول سابق منابع طبیعی خاطرنشان کرد: اگر جنگل و منابع طبیعی را حفظ نکنیم چیزی برای استان و شهرستان بویراحمد باقی نمی‌ماند.

در ادامه سید محمود داربام مشاور امور ایثارگران استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابلاغ سلام استاندار به سعید نظری گفت: سعید نظری موجب پیوند رسانه با منابع طبیعی در استان شد.

وی گفت: نظری به جنگل‌های زاگرس و شهرستان بویراحمد خدمات زیادی کرد که باقیات و صالحاتی برای وی به شمار می‌رود. در پایان خبرنگاران با جنگلبان دنا که این روزها حال و روز خوشی ندارد عکس یادگاری گرفتند و به پاس همه زحماتی که برای منابع طبیعی متقبل شده از وی تجلیل کردند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها