یادداشت
گفتگو و گزارش

موحد؛ از تصمیم مجلس حمایت می کنم نه تاجگردون/ تصاویر

موحد؛ از تصمیم مجلس حمایت می کنم نه تاجگردون/ تصاویر
شورای اداری شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری این شهرستان، حجت‌الاسلام موحد نماینده کهگیلویه ،چرام لنده،بهمئی در فرمانداری دهشت برگزار شد.در این جلسه نماینده مردم کهگیلویه بزرگ گفت: سال جاری به فرموده مقام معظم رهبری که نعمتی برای جهان اسلام و ملت ایران است و بحث تشیع و معنویت در تمام ابعاد زندگی ایشان نمود دارد وتکالیفی که رهبری برای برون رفت جامعه از مشکلات بخصوص مشکلات معیشتی بیان کرده است را بایدبعنوان الگویی در جامعه مورد توجه قرار دهیم. موحد گفت:اصحاب رسانه بزرگترین نقش را در تدوین احکام و روشنگری دارند و مورد تقدیر است. نماینده کهگیلویه بزرگ، سال جهش تولید را مسئولیت سنگینی خواند و گفت:باید کارنامه مان را در محضر خداوند و مردم ارائه نماییم. وی سال ۹۸ و ۹۹ را دارای ابعاد مختلفی دانست و گفت مردم حوزه کهگیلویه وبویراحمد لیاقت بهترین ها را دارند و باید قدردان این مردم باشیم چه در بحث انتخابات چه تا پای کار بودن آنها در آتش سوزی ها که تمامی شخصیت های اداری و مردمی حضوری جهادی داشتند که نقطه عطفی است و، ولایت مداری مردم را نشان می دهد. نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس تصریح کردند با معضلی به نام کرونا روبرو هستیم که بزرگترین درس را به جهان غرب داد و از کارنامه درخشان ایران اسلامی تقدیر کرد. وی به هفته قوه قضائیه اشاره کرد و علت توفیق آن در زمان رئیسی راتسلط ایشان بر زیر و بم این مجموعه دانست. نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد:راه برون رفت از مشکلات در حوزه کهگیلویه جاده دهدشت پاتاوه می باشد. موحد از اختصاص ۲۵۰میلیارد تومان به این جاده خبرداد. افزود؛ سه پروژه کد دار در اولویت می باشد که باند دوم خیرآباد دهدشت،انتقال آب به صحرای کلاچو و پروژه فارس خوزستان با اعتبار اولیه ۳۰میلیارد تومان در دستور کار است. وی با قدردانی از تلاش های بزرگواری و هاشمی پور نمایندگان ادوار گذشته گفت:در زمینه پتروشیمی دهدشت ۳۰میلیون یورو اختصاص داده شده است. حجت الاسلام موحد ابراز امید واری کرد با همکاری و همدلی برای توسعه شهرستان تلاش کنیم. وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه نظرتان را در زمینه اعتبارنامه تاجگردون اعلام نمایید؟ افزود: مجلس تا الان مسیری را طی کرده است و از تصمیم مجلس حمایت می کنم.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 12 نظر

  • 1 همت 1399/4/11 21:12:43

    آخ از بخت کهگیلویه سیاه روز که ۴سال دیگه به عقب برگشت

    پاسخ
  • 2 کهگیلویه 1399/4/10 22:7:25

    تا زمانی که کهگیلویه بزرگ قومیت گرایی و تعصب بی جا را کنار نگذارد پیشرفتی نمیکند... انشاالله موحد بتواند نواقصات را در حد امکان ب سرانجام برسونه... کافیه دوتا سد یکی چاروسا سد روی سمه و آب کلات یا موگرمون سد بزنه که حوزه گرمسیر کلاً تامین آب میشه برا کشاورزی و... دیگه از صدتا کارخونه و....بهتره٪

    پاسخ
  • 3 اصلاح طلب 1399/4/10 21:5:4

    عامل بدبختی و عقب ماندگی کهگیلویه

    پاسخ
  • 4 ناشناس 1399/4/10 15:44:35

    کهگیلویه برگشت به دهه شصت،موحد جلوی پیشرفت کهگیلویه را گرفت

    پاسخ
  • 5 یزدگرد 1399/4/10 15:9:41

    هیچ وقت آغا کار ایطو نیکنه ...

    پاسخ
  • 6 گویا 1399/4/10 12:0:28

    جناب موحد در رابطه با آقای تاجگردون گفته که ازتصمیم مجلس حمایت می کنم.این اظهارنظر مبهم و دو پهلوست.نمی دانیم منظورش چیست.چون درمجلس آقای تاجگردون موافق و مخالف دارد.آبا ایشان جزو موفقین تایید است ویا مخالف تاییدآقای تاج گردون است.جان فدای آدمهای شفاف که اگرکافرهم باشند قابل احترام اند.

    پاسخ
  • 7 ناشناس 1399/4/10 9:44:22

    موحد نماینده خوزستان نه نماینده کهگیلویه

    پاسخ
  • 8 امید 1399/4/10 9:42:58

    موحد کارش همینه،تا زمانی در قدرت نیست میچسبه به دوستانش،وقتی قدرت گرفت به همه دوستانش پشت پا میزنه،

    پاسخ
  • 9 بیراحمد 1399/4/10 9:24:1

    ای جونم من نفس موحد شیر میدون، ایخوام چه کنی ، بینوم تاج گردونه از میدون خارج میکنید یا نه ؟؟

    پاسخ
  • 10 سینا دستاران 1399/4/10 9:1:17

    درود بر نماینده کهگیلویه بزرک

    پاسخ
  • 11 علی 1399/4/10 8:59:50

    سلام خبری از آب شرب لیکک نیست. آفرین به همه بهمیی هایی که برای آقای موحد خودکشی کردند نماینده ای که دشمنی ۳۰ ساله اش با شهر لیکک و مردم بهمیی ب کسی پوشیده نبود.

    پاسخ
  • 12 امیری علی 1399/4/10 8:1:12

    این چهار سال هم مثل بیست سال قبل سیاه خواهد بود

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها