یادداشت
گفتگو و گزارش

گاف نماینده در جلسه‌ی شورای اداری شهرستان کهگیلویه

گاف نماینده در جلسه‌ی شورای اداری شهرستان کهگیلویه

افتونیوز _ نماینده ی محترم کهگیلویه بزرگ در جلسه ی شورای اداری به ارائه ی عملکرد خویش پرداختند و مدعی شدند در این مدت توانستند ۳ طرح را به لایحه بودجه اضافه کنند. لازم است جهت تنویر افکار عمومی مطالبی عنوان شود. اگر دوستان جستجویی تحت عنوان (زمان تقدیم لایحه بودجه سال ۹۹ به مجلس) در اینترنت داشته باشند متوجه می شوند سایت های خبری ۱۷ آذرماه ۱۳۹۸ را به عنوان زمان تقدیم لایحه بودجه ذکر کردند. نمایندگان اگر طرحی برای حوزه انتخابیه خود مدنظر داشته باشند باید تا قبل از این تاریخ رایزنی های خود را انجام داده باشند. بودجه پس از تقدیم به مجلس در صحن علنی بررسی و تصویب می شود اما برای بودجه ۹۹ شرایط خاص بیماری کرونا بر کشور حاکم بود و تصویب بودجه بر عهده ی کمیسیون تلفیق به ریاست غلامرضا تاجگردون قرار داده شد.

توجه کنیم که جناب موحد در تاریخ ذکر شده هیچ سمتی نداشتند. در فروردین ماه رسانه وابسته به جناب موحد از دخالت ایشان در بودجه ۹۹ سخن گفتند و دوستان نزدیک برای بیان مستندات به جمله ی با ریاست کمیسیون تلفیق رایزنی داشتند اکتفا کردند. در روز ۱۳ فروردین یکی از پایگاه خبری استان به روال هر ساله دروغ ۱۳ خود را منتشر کرد که واکنش جناب موحد را در پی داشت و ایشان گفتند هیچ تماس تلفنی یا دیداری با نماینده گچساران نداشته ام. پس دوستان ایشان مسیر رایزنی و ارائه مستندات را اشتباه اعلام کردند. خود جناب موحد امروز از خیابان میرداماد به عنوان آدرس رایزنی سخن گفتند!!!

نکته عجیب تر اینکه، سیدمحمد موحد بدون تسلط بر بودجه سه طرح را عنوان کرده اند که از اساس دوطرح عنوان شده ذیل یک پروژه می باشد  و در توضیحات تغییر مسیر اعلام شده است.

علاوه بر این، لازم است ذکر شود اتصال جاده دیشموک به خوزستان (باغملک) تحت عنوان طرحی به نام جاده تنگ چویل از محل اعتبارات درآمدهای نفتی تامین اعتبار شده است.

بنظر میرسد جناب نماینده تسلط کامل و کافی بر امور و پروژه های مختلف ندارد و امید است که کارشناسان و مشاوران وی با دقت نظر بیشتری عمل کنند و با چنین ادعاهای که حتی اثر رسانه ای خود را از دست داده اند مطرح نکنند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 ناشناس 1399/4/12 7:5:7

    خدای حرفه

    پاسخ
  • 2 دهدشت مغموم 1399/4/12 5:58:7

    این که چیز جدیدی نیست !!!! موحد ۳۰ ساله که مثل روحانی با دروغ هاش سر مردم فقیر دهدشت رو کلاه گذاشته و امسال هم بازم با ....... رای الکترونیکی که بصورت آفلاین بود و یک کد ملی می توانست چند رای بده به مجلس رفت و بازم مردم دهدشت باید شاهد باند بازی و پارتی بازی های او باشند طرفداران موحد که از او دفاع می ‌کنند اگر می توانند یک جاده یا کارخانه یا یک طرح عمرانی به مردم معرفی کنند که موحد انجام داده باشه حتی جاده شهر سوق رو که اینقدر مردمش سنگ موحد رو به سینه میزنند و سالانه اینقدر تلفات داشت رو نماینده های دیگری مثل بزرگواری و هاشمی پیگیری کردند در واقع ما در مجلس ۲۴ سال بدون نماینده بوده ایم

    پاسخ
  • 3 حبیب 1399/4/11 17:49:11

    حجه الاسلام موحد، هنوز در فضای بیست سال پیش هستند، در دوره غیبت ایشان در مجلس فضای رسانه ای تغییرات صد درصدی کرده و کوچکترین ادعایی راستی آزمایی می کنند، مواظب گفته هایمان باشیم...

    پاسخ
  • 4 نامدار 1399/4/11 16:59:42

    خوش بحالت مسعود ودین چنی خدای آقای گاف گیر

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها