یادداشت
گفتگو و گزارش

کرونا به روایت موحد/ چرا باور پذیر نیست؟

کرونا به روایت موحد/ چرا باور پذیر نیست؟
تحریریه سیاسی افتونیوز _ روز گذشته دفتر ارتباطات مردمی سید محمد موحد نماینده کهگیلویه اطلاعیه‌ای مبنی بر مبتلا شدن نماینده مردم در مجلس به کرونا صادر کرد. بلافاصله بعد از نشر  این اطلاعیه دررسانه ای شک و تردیدهای را ایجاد کرد. سیدمحمد موحد که مدتها بود در شهرستان آفتابی نمیشد و حتی نزدیکان وی نیز اطلاع دقیقی از وی نداشتند به یک باره به کهگیلویه بزرگ برمیگردد و در جلسات شورای اداری شهرستان های مختلف شانه به شانه فرماندار  و سایر مسولین بدون رعایت موارد ایمنی و بهداشتی می نشیند و اما حیرت آور روز گذشته در طی بیانیه ای ابتلای وی به بیماری کرونا منتشر می شود. اگر وی مشکوک به کرونا بوده چرا بدون رعایت نکات ایمنی در جلسات حضور پیدا کرده است ؟ و اگر ابتلای وی رسمی اعلام شده است چرا مراجع رسمی اظهار نظری در این رابطه انجام نمی دهند؟ آیا بیماری کرونا دست آویزی برای بازی سیاسی شده است؟ برخی کرونایی شدن موحد را به اعتبار نامه تاجگردون ربط دادند و می‌گویند او برای اینکه در هنگام رأی گیری اعتبار نامه تاجگردون در صحن علنی مجلس نباشد، به کرونا مبتلا شده است. بنظرمیرسد موحد اگه  به صحن مجلس برود مجلس  باید همسو با زاکانی و نمایندگان اصولگرا رای به حذف تاج گردون می داد که دراین صورت از چشم مردم کهگیلویه و گچساران می افتاد! اگه هم رای ممتنع یا  درحمایت از تاج گردون می داد از نگاه زاکانی و همراه هان اش بیش از این طردخواهدشد. لازم به ذکر است وی در گذشته دارای تجربه ای مشابه می باشد وی پیش از این‌ در داستان  استیضاح عبدالله نوری وزیر دولت اصلاحات با واکنش منفی مردم مواجه شد  و دولت خاتمی نیز بعد از آن به حوزه انتخابیه وی توجهی نداشت. پس در این میان شاید  انتشار یک بیانیه بدون استناد  به هیچ مرجع رسمی از علوم پزشکی  بهترین کار برای فرار از جلسه روز یکشنبه می باشد موارد بالا همه شایعات و حواشی مجازی پیش آمده است و در حد فرضیه می باشند اما سید محمد موحد و همراهان اش باید در این رابطه واکنش اقناع کننده به افکار عمومی دهند. اینک مساله ی پیش ِآمده موضوعی شخصی و فردی نیست و نماینده مجلس بعنوان شخصیت حقوقی مشکوک به بیماری کرونا بوده و علوم پزشکی استان و مجموعه وزارت بهداشت به راحتی اجازه داده اند وی در مجموعه ای جلسات حضور پیدا کند و با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 کرونا 1399/4/12 17:51:1

    سللام سسسلام منن کرررونا هستم من اصلا دروغ نمیگویم نه سرمایه دارم نه ویلا دارم نه سیاست بلدم نه ملک دارم نه خفیف هستم نه شدید تا پنج روز هم علایمم علایمم عمم بروز نمیکند هر کس نخواهد به دردسر بیافتد و مواضعش مشخص شود میتواند با اسم من ۱۴ روز راحت باشد و شله شللله بخورد در ویلا چون اگه معلوم بشه همکارش هم اسنادشو رو میکند وای سیاست چقدر پیچیده است کر کرر کررر کرو کرروو کروننننا چان چی چو چی چا چا چین شو هان مرس سارس سسارسارس به دادم به دادم برسید گیج شدم

    پاسخ
  • 2 امیرلنده 1399/4/12 14:20:50

    اولا اگه درصحن رای گیری بشه مخفی هست و کسی از آرای نمایندگان خبر نداره. دوم اینکه شما با خودتون هم صادق نیستید اگه کرونا داره میگید برا چی اومد منطقه وبلافاصله میگید نه کرونا نداره. بالاخره کدوم حرفتون صادقه؟؟؟؟

    پاسخ
  • 3 مختاری 1399/4/12 14:10:15

    محمود و مسعود آرام،شک نکیند بزودی با غضب خدا و غضب قوه قضاییه و غضب مردم مواجه خواهید شد

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها