یادداشت
گفتگو و گزارش

هدف از نشانه رفتن اعتبارنامه غلامرضا تاج‌گردون چه بود؟

هدف از نشانه رفتن اعتبارنامه غلامرضا تاج‌گردون چه بود؟

پرسش اساسی که ،محتمل است پاسخ آن در دست حامیان ریاست فعلی مجلس باشد.

پرده اول- عده‌ای از نماینده‌ی تازه وارد به مجلس شورای اسلامی تحتِ هدایتِ [ظاهری] یکی از نمایندگان قم، با کمک‌گرفتن از جریان نزدیک به دیده‌بان شفافیت عدالت که از مدت‌ها قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی شروع به جریان‌سازی علیه تاج‌گردون نموده بودند، پس از آن‌که خود را در افشاگری‌ها به‌واسطه توییت‌ها و پست‌های یکی از مخالفان سرسخت تاج گردون ناکام دیدند، با منبع‌گیری از مخالفانِ بومیِ تاج‌گردون اقدام به ایجاد طوفان رسانه‌ای با موضوع «شبکه‌ی فسادِ تحتِ مدیریت غلامرضا تاج‌گردون» نموده‌اند و اخبار داخلی و خارجی مجلس شورای اسلامی را تحت شعاع خبر رد اعتبارنامه نماینده به ادعای این گروه، فاسد مجلس قرار داده‌اند. و این طیف به طور آگاهانه‌ای با انتخاب گزینه احتمالی ریاست جمهوری زاگرس‌نشینان از پایگاه مردمی تاج‌گردون و هواخواهی لرها به خوبی مطلع بوده‌اند.

پرده دوم- در پرتو این پروپاگاندا، به نظر می‌ رسد رییس مجلس ترکیب کمیسیون‌ها و هیات رئیسه را مطابق برنامه‌ای از پیش تعیین شده چیدمان می‌نماید.

پرده آخر- تاج‌گردون را فاسد می‌نامند تا برخی از جمله رییس مجلس بی صدا به نفر اول مجلس دوازدهم تبدیل ‌شود. بدون آن‌که صدایی در خصوص پرونده فساد چند هزار میلیارد ریالی در شهرداری تهران به گوش برسد.

لیکن به نظر می‌رسد کلید این معما در دستانِ غلامرضا تا‌جگردون باشد که با صراحت و اعتماد به نفس ویژه‌ای اذعان می‌دارد: «... دستمال‌های کثیف مواظب خود باشند.»

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 مرتضی 1399/4/18 10:4:29

    شخص تاجگردون خیلی مهم نیست اطلاعات جامع ومفصلی که از,برنامه وبودجه هست باید حذف بشه حالاچه تاجگردون یا شخص دیگری باید نباشه،مجلس,اصولگرا و نظامی بهم ریختگی,و اشفته بازار اقتصاد و عدم شفافیت رامیخواد ،این رسالت چهل ویک ساله

    پاسخ
  • 2 واقع بین 1399/4/18 6:45:17

    هدف از رد اعتبارنامه تاجگردون برای جلوگیری از رانت و فساد است .

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها