یادداشت
گفتگو و گزارش

در دیگ باز شد، حیای گربه کجا رفت

در دیگ باز شد، حیای گربه کجا رفت

محمدفرزامی - در پی رخداد شوم و اتفاق ناخوشایند عدم تایید اعتبارنامه دکتر تاجگردون در مجلس شورای اسلامی و خداحافظی نماینده منتخب شهرستان های باشت و گچساران و یا بهتر بگویم منتخب قدر و ارزشمند و توانمند استان از بهارستان دل بخش عظیمی از مردم استان بویژه چهل هزار رای دهنده به تاجگردون به یکباره شکست. در پی این رخداد نامبارک و ناخوشایند و محروم شدن دو شهرستان مهم و استراتژیک استان (نفت-کشاورزی) از داشتنن نماینده در بهارستان به یکباره در استان هم متاسفانه نامهربانی ها در حق مردم باشت و گچساران خیلی زود خودش را نشان داد. نامهربانی از این بابت که شاهدیم همزمان با خداحافطی دکتر تاجگردون از صحن مجلس مسولین ارشد استان دست به تغییر مدیران کل باشتی تبار زده اند و یا درصدد تعییرات انی هستند. بعد از عزل مدیرکل بحران زمزمه هایی مبنی بر تغییر مدیرکل اموزش وپرورش استان بگوش میرسد.

ایا مسولین استان با این تغییر و تحولات فی البداهه و یا یهویی در سطح ادارات کل می خواهند میزان ارادت و دلجویی خودشان را به چهل هزار هوادار و حامی و طرفدار تاجگردون نشان بدهند؟

آیا مسولین استان هشت سال خدمات ماندگار تاجگردون در سطح استان، خاص در دو شهرستان محروم رابه این زودی فراموش کرده اند؟

ایا باید شهرستانی که تا۱۴۰۰ نماینده در بهارستان ندارد از داشتن مدیران ارشداستانی محروم بشود؟

حال که زاکانی های مجلس شورای اسلامی بقول خودشان عمل به تکلیف و قانون نمودند ایا تغییر فی البداهه مدیران باشتی و گچساران تبارهم عمل به تکلیف است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 10 نظر

  • 1 عوض گلی نداره 1399/4/24 18:57:59

    جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت بود؟ بله فکر کردین تا ابد تمام اضلاع قدرت در دست شماست و مدیرکل ها و مدیران و تا آخرین رده کارکنان دولت و حتی سرایداران را که از کهگیلویه بزرگ بودند برداشتید و اصلاح طلب و اصولگرا هم نکردید و فقط ملاکتان باشتی بودن و تاجی بودن بد و هست دیگه دنیا به آخر رسیده باشت و باشتی نهایتا دو درصد استان را تشکیل میدهد طبق چه قانون و مکتب و وذهبی باید دو درصد بر نود و هشت در صد حکومت مستبدانه کند با چه معیاری

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1399/4/24 16:36:16

    اگه منظورتون محمدی تباره که ازقبل قراربود برش دادن.اگر میخوای به اسم خیر از تاجگردون چبزی بگبری که نوش جونت فرزامی جان

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1399/4/23 12:39:46

    آقای فرزامی خانه از بست ویرانه این خصلت دیرین در میان ایرانیان نهادینه شده کاریش هم نمیشه کرد شما هم برید تو مغازه بنشینید چای بخورید و بحث کنید دیر خبردار شدی

    پاسخ
  • 4 حمید 1399/4/23 11:33:13

    کهگیلویه را آتش و باد برد مدیرکل بحران را خواب برد چه انتظاری از استاندار فهیم و پاکدست دارید باید مدیر توانمند بکار گیرد و محرومیت ضدایی کند صمیمانه از استاندار سپاسگزاریم.

    پاسخ
  • 5 کار شناس 1399/4/23 11:29:37

    همین مدیران ضعیف باعث محرومیت استان شدند دست استاندار و معاون سیاسی او درد نکند

    پاسخ
  • 6 همت 1399/4/23 11:26:31

    خدایا هزاران مرتبه شکر که تاجگردون رد اعتبار شد.

    پاسخ
  • 7 هم استانی 1399/4/23 11:20:0

    افتو نیوز چرا هر مطلبی را درج می کنید باید سنجش علمی داشته باشی خیلیها هم از رد اعتبارنامه تاجگردون جشن گرفتند و از مجلس انقلابی تقدیر و تشکر کردند.فساد باید از مجلس ریشه کن شود.

    پاسخ
  • 8 ناشناس 1399/4/23 10:10:31

    یکی از تخلفات ایشون انتصاب مدیران ناتوان در سطح استان بوده! حضرت اقا! که هرچه مردم از دست این جماعت شکایت میکردند به واسطه رانت تاج ره به جایی نمی بردند!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
  • 9 میهمان 1399/4/23 7:40:10

    متاسفانه مطالب بسیار سخیف و سطحی نوشتی، از افتو نیوز تعجبم که با انتشار این نوشته ضعیف سطح رسانه اش را پایین می آورد.

    پاسخ
  • 10 ناشناس 1399/4/23 4:38:27

    مطمعن باشید روشنفکر و موحد کارتون را یکسره میکنه اینها از خداشون بوده که تاجگردون رد بشه و برای خودشان سپه سالاری کنند

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها