یادداشت
گفتگو و گزارش

مراسم بزرگداشت هاشمی در لنده برگزار شد/هاشمی در اوج مظلومیت رفت/تصاویر

مراسم بزرگداشت هاشمی در لنده برگزار شد/هاشمی در اوج مظلومیت رفت/تصاویر
فرماندار شهرستان لنده گفت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با صبر ایوبی خود تمام سختی ها و مشکلات انقلاب را به جان خرید تا یار59 ساله دیرین رهبری باشد.

به گزارش افتونیوز، دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در جمع مردم این شهرستان ضمن اشاره به خدمات ارزشمند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهارکرد: ملت ایران هیچگاه روز 19دی را فراموش نمی کند چرا که 19دی مردم قم با قیام خونین خود پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستادند و در روز رحلت آیت الله هاشمی باردیگر با آرمان های انقلاب و امام ورهبری تجدید میثاق کردند.

وی افزود: نقش و جایگاه آیت الله رفسنجانی در داخل و خارج از کشور به گونه ای بود که خبر درگذشت آیت الله هاشمی به سرعت از همه خبرگزاریها و رسانه های خارجی و داخلی منتشر و از سراسر جهان درگذشت آن مرحوم فقید را تسلیت گفتند.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد:امروز همه ما باید بدانیم که جایگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان دایرالتمعارف انقلاب اسلامی و یار دیرین مقام معظم رهبری جایگاهی مهم و اساسی بود که خلاً آن به این زودی جبران نخواهدشد.

وی تاکیدکرد: در گذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به همه جهانیان نشان داد که ملت ایران بهترین پشتیبان روحانیت هستند و با حضور میلیونی خود این را به منصه ظهور گذاشتند.

کریمی نژاد اظهارکرد: مردم در تشیع و تدفیت آیت الله هاشمی رفسنجانی جلوتر از مسئولان و رسانه ها بودند به طوری که از ساعات اولیه صبح جمعیتی غیرقابل تصویر برای برپایی نماز میت به امامت مقام معظم رهبری در جلوی داشگاه تهران حضور داشتند.

وی در ادامه گفت: هاشمی رفسنجانی در اوج مظلومیت رفت ولی لحظه ای برای دفاع از رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی کوتاهی نکرد.

فرماندار شهرستان لنده از حضور مردم شهرستان لنده در عرصه های ختلف به خصوص مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی قدردانی کرد.

[gallery type="rectangular" link="file" ids="6685,6686,6687,6688,6689,6690,6691,6692,6693,6694,6695,6696,6697,6698,6699,6700,6701,6702,6703"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها