یادداشت
گفتگو و گزارش

اعتماد شورای عالی انقلاب فرهنگی به دکتر یزدانپناه

اعتماد شورای عالی انقلاب فرهنگی به دکتر یزدانپناه
به گزارش افتونیوز،جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه های کشور به ریاست دکتر سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد. دکتر عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه از تایید انتخاب شش نفر از روسای دانشگاه های کشور خبر داد و ضمن آرزوی موفقیت برای افراد انتخاب شده تصریح کرد: بر این اساس دکتر منصور کیانی مقدم به عنوان ریس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، دکتر غریب فاضل نیا به عنوان رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر سید احسان شکیب به عنوان رئیس دانشگاه بزرگمهر قائنات، دکتر جمال فتح اللهی به عنوان رئیس دانشگاه فسا، دکتر سید احمد هاشمی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان‌شمالی، دکتر پرویز یزدان پناه به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهکیلویه‌وبویراحمد موفق کسب رای اعتماد از شورای عالی انقلاب فرهنگی شدند.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 هم استانی 1399/5/27 8:56:2

    ضمن تبریک به دکتر یزدانپناه متاسفانه اینقدر ایلامی دانشگاه علوم پزشکی را بهم ریخته که سالها باید تلاش کرد تا به روال عادی و کلاسیک سال ۹۴-۹۵ برگردد مدیریت با این شرایط کرونایی و تحریمهای ظالمانه باید به دکتر یزدانپناه خسته نباشید و خداقوت گفت .

    پاسخ
  • 2 جفتانزاد 1399/5/27 8:28:12

    یزدانپناه اصلاح طلبب بود که متاسفانه در یک گردش کامل به سمت موحد رفته و داره براش نیرو میچینه. آقای یزدانپناه مطمن باش وقتی کار موحد با تو تموم شد زیر پاتو خالی میکنه و نیرو خودشو میزاره. روشنفکر حداقل در این زمینه صداقت بیشتری داره و مثل موحد نیست.

    پاسخ
  • 3 کارمند دانشگاه 1399/5/27 8:26:10

    اگر جای یزدانپناه بودم این مسئولیت را قبول نمیکردم. ایلامی اینفدر در دانشگاه خرابی به بار آورده که تا سالها کسی نمیتونه درستش کنه.

    پاسخ
  • 4 حسن زاده 1399/5/27 8:24:55

    به ایل بزرگ تامرادی و مردم سرافراز سی سخت تبریک میگم. یزدانپناه از نخبگان ایل تامرادی است که انشاالله در آینده از ایشان در مسئولیتهای مهم کشوری استفاده شود.

    پاسخ
  • 5 صدیقی تامرادی 1399/5/27 8:23:8

    جناب دکتر یزدانپناه از این که وزیر و مسئولان کشوری بر عملکرد شما مهر تایید زده و رسما به سمت رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شدید را صمیمانه تبریک میگویم. با توجه به شناختی که از جنابعالی دارم مطمئن هستم که در این مسئولیت نیز موفق و سربلند هستید. آرزوی سلامتی و شادکامی برای خود و خانواده محترمتان دارم.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها