یادداشت
گفتگو و گزارش

جمالی عمر بکاست ولی عذر نخواست!

جمالی عمر بکاست ولی عذر نخواست!

انتشار کلیپی از سخنان معاون سیاسی استاندار در خصوص یک مراسم تشییع جنازه در دیشموک در فضای مجازی سر و صدای زیادی را به همراه داشت.

به گزارش افتونیوز، احد جمالی که در ستاد کرونا سخن می گفت درباره این تشییع جنازه و حضور مردم دیشموک در آن حرفهایی را زده بود که واکنشهای زیادی را به همراه داشت.

وی روز گذشته در نشست با فرمانداران شهرستانهای استان گفت که من از شلوغی مراسم عزاداری گلایه داشتم ولی صحبتهای من بد انعکاس داده شد. من به مردم دیشموک علاقه مند بوده و پیگیر حل مشکلات آنها هستم.

در حالی که بسیاری از مردم استان به وِیژه اهالی بخش دیشموک از سخنان جمالی رنجیده خاطر شدند وی به خود اجازه نداد از مردم این بخش عذرخواهی کند در حالی که خبرنگار هیچ دخل و تصرفی در انتشار خبر نداشت و هر چه بود صحبتهایی بود که جمالی در ستاد کرونا عنوان کرده بود و به صورت فیلم منتشر شده بود و اینکه معاون استاندار مدعی است این خبر بد انعکاس داده شده چندان درست به نظر نمی رسد.

شاید توصیه به رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری از سوی معاون سیاسی درست به نظر برسد اما صحبتهای عجیب و استفاده از کلمات نامناسب  در خصوص مردمی که عزادار بودند به شدت باعث تکدر خاطر آنان شد.

متن کامل سخنان معاون سیاسی استاندار در دیدار با فرمانداران که هیچ نشانی از عذرخواهی در آن نیست! در پی می آید:

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد درباره اظهارتش در خصوص مراسم تشییع جنازه ای که در بخش دیشموک بدون رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شده بود، توضیحاتی ارائه کرد.

«احد جمالی» روز دوشنبه ۲۷ مرداد ماه در نشست با فرمانداران ۹ گانه استان افزود: در ستاد کرونای استان صحبت‌هایی داشته ام که در برخی رسانه ها و فضای مجازی درست انعکاس داده نشد.

وی اظهارکرد: گلایه ای در خصوص عزاداری شلوغی که بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهر "دیشموک" برگزار شد کردم که در راستای حفظ سلامتی مردم بود چراکه ما به عنوان نماینده حاکمیت مسئول سلامت جامعه هستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به مردم دیشموک علاقمند هستم و حتی با دو مدیر استانی در دفاع از مردم دیشموک برخورد کردم. در آینده نزدیک دفتر تسهیل گری در دیشموک ایجاد و راه اندازی می شود.

جمالی تصریح کرد: صحبتی در خصوص افرادی که خودسرانه اقدام به فک پلمب می کنند و سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند داشتم و اعلام کردم که اکثر قریب به اتفاق مردم این استان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می کنند اما متاسفانه بداخلاقی هایی در خصوص صحبت های اینجانب شده است. صحبتهای بنده که دو موضوع بود را کنار هم گذاشتند که برای این افرد متاسفم.

وی ادامه داد: امیداواریم که ادب، تربیت، امانت و صداقت در وجود همه ما متجلی شود چراکه گفتار، نیت و اعمال ما همه در حضور خداوند است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 جلالی 1399/5/29 8:46:15

    جمالی در این استان اینقدر خود را قدر قدرت و قوی شوکت می داند که شان خود را اجل از عذرخواهی از مردم دیشموک می داند. کلا اهالی استان فارس مردم این استان را ... حساب نمیکنند و خود را خیلی بالاتر می دانند!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها