یادداشت
گفتگو و گزارش

کدام چهره‌های سیاسی استان در مراسم هاشمی‌رفسنجانی شرکت نکردند؟!

کدام چهره‌های سیاسی استان در مراسم هاشمی‌رفسنجانی شرکت نکردند؟!

مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام روز چهارشنبه 22 دیماه در مصلی یاسوج برگزار شد.

به گزارش افتونیوز، این مراسم یکی از باشکوه ترین و شلوغ ترین مراسم‌های بزرگداشتی بود که تا کنون در یاسوج برگزار شده است.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، استاندار، معاونان استاندار، فرمانداران و بسیاری از مدیران کل و روسای ادارات شهرستانی حضور داشتند و به نوعی صاحب این مراسم قلمداد می شدند.

فعالان سیاسی اصلاح طلب و حامیان دولت نیز به صورت گسترده در این مراسم حضور داشتند. برخی از فعالان سیاسی اصولگرا نیز در این مراسم حضور یافتند.

اما سوال این است که از افراد و شخصیت های سیاسی استان، چه کسانی در این مراسم حضور نداشتند؟

در سالهای اخیر هاشمی رفسنجانی محبوب اصلاح طلبان و مغضوب اصولگرایان بود. جریان سیاسی اصولگرا از هر فرصتی برای تخریب این شخصیت برجسته استفاده می کرد. زندانی شدن فرزندان، توهین به دختر ایشان و ... مصایبی بود که هاشمی همه آنها را تحمل کرد. چراغهای رابطه هاشمی با اصولگرایان تاریک بود و با اصلاح طلبان روشن و پرنور. به همین دلیل بود که در روز برگزاری مراسم هاشمی، اصلاح طلبان (چه مدیران دولتی و چه فعالان سیاسی) حضور فعال داشتند و برای وی سنگ تمام گذاشتند.

مسعود حسینی، دهرابپور و نیکبخت از شاخص ترین اصولگرایان استان بودند که در این مراسم شرکت کردند. اما شاخص ترین افراد غایب در این مراسم چه کسانی بودند؟

سه نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم غایب بودند و با توجه به اینکه روز چهارشنبه مجلس، جلسه علنی داشت پس عدم حضورشان در این مراسم موجه بود. هر چند تاجگردون فردای آن روز یعنی پنجشنبه 23 دی ماه در مراسم یادبودی که در گچساران برگزار شد حضور یافت.

محمد بهرامی نامزد مورد حمایت اصلاح طلبان و لیست امید در انتخابات مجلس حوزه بویراحمد نیز از دیگر افرادی بود که در این مراسم حضور نداشت. به گفته نزدیکان بهرامی، وی برای شرکت در مراسم تشییع آیت الله هاشمی به تهران سفر کرده بود و عدم حضور این چهره سیاسی نیز قابل توجیه است.

اما در طیف اصولگرا مهمترین شخصی که در این مراسم شرکت نکرد ستار هدایتخواه نامزد مورد حمایت اصولگرایان حوزه بویراحمد در انتخابات مجلس بود که مشخص نیست به چه دلیل در این مراسم حضور نیافت.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 اکبر 1395/10/27 8:36:46

    یو هم وابی گپ !  خوبه سرمه بزنم من دیوار

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها