برق جان یک نفر را گرفت/ سهل انگاری شرکت توزیع برق چرام

برق جان یک نفر را گرفت/ سهل انگاری شرکت توزیع برق چرام

افتونیوز - با وجود پیگیری های مردمی و‌ درخواست ساکنان روستای خلیفه ای و پیگیری های مکرر مبنی بر جابه جایی پایه برق و انتقال سیم های برق فشار قوی که برای ساکنان خطر جانی داشت مدیریت توزیع برق چرام بی توجه بوده و امروز شاهد کشته شدن یک نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر براثر برق گرفتگی شد.

در طی روزهای اخیر مخاطبان در طی تماسی با خبرنگار افتونیوز چنین موضوعی را درمیان گذاشته بودند.

حادثه ای که برای اولین بار نیست که رخ میدهد و در طی سالهای اخیر بارها خبرهای مشابه در خروجی رسانه ها قرار گرفته است.

سید محمد برزین زاده ریاست شرکت توزیع برق شهرستان چرام در گفت و گوی تلفنی با افتونیوز ضمن تایید این خبر، عنوان کرد : در جریان برق گرفتگی و منجر فوت یکی از اهالی سرفاریاب شد.

وی در این زمینه بیان داشت که سهل انگاری عامل این اتفاق شده متاسفانه یک نفر که قصد داشته بنر و پوستر مراسم را نصب کنند که متاسفانه در زمان جابجایی بنر با شبکه برق برخورد کرده و باعث برق گرفتگی شده است.

وی همچنین در واکنش به انتقادات مردم در رابطه با جابه‌جایی شبکه انتقال برق در نزدیکی غسال خانه عنوان کرد : قبلا درخواست جابجایی شبکه بالای غسال خانه را داده بودند که محل حادثه هیچ گونه ارتباطی با این موضوع ندارد.

وی در ادامه افزود: ما طرح را به عنوان کانون خطر به مدیریت توزیع برق استان فرستاده ایم و در این رابطه مرتکب قصوری نشده ایم.

بنظرمیرسد با توجه اعتراضات و گلایه های مردمی از وضعیت شرکت توزیع برق در شهرستان چرام نیاز است کارگروه حقیقت یاب برای واکاوی موضوع تشکیل شود و به سهل انگاری های احتمالی صورت گرفته رسیدگی شود.

علاوه براین، باید گفت حوادث برق گرفتگی در شبکه توزیع و مصرف کنندگان برق به مراتب بیش از حوادث روی شبکه فشار قوی است و علت بیشتر بی دقتی ، سهل انگاری و در مواردی عدم آگاهی افراد بوده است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 شهروند 1399/6/12 13:4:25

    با توجه به شرایط کرونایی چه لزومی به زدن بنر و گرفتن مراسم هست که حالا این اتفاق تلخ رخ بده قرار بود حتی پیام مراسم تشییع هم فرستاده نشه ولی متاسفانه هنوز مثل سابق داره مراسمات برگزار میشه

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها