یادداشت
گفتگو و گزارش

پارک بانوان یاسوج با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد/تصاویر

پارک بانوان یاسوج با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد/تصاویر

طی مراسمی با حضور خانم ملاوردی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و برخی از مسئولان و مردم یاسوج پارک بانوان این شهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش افتونیوز، شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در مراسم افتتاح این پارک افزود: همه باید کمک کنند تا فضای لازم و مناسب را برای تفریح بانوان فراهم کنیم.

وی بیان کرد: از همه مسئولان استانی و شهر یاسوج به جهت بهره برداری از این پارک بانوان طی یک سال تشکر می کنم.

ملاوردی افزود: سه میلیارد و 300 میلیون تومان برای توسعه و تجهیز پارک های بانوان در سراسر کشور در نظر گرفته شده البته ناچیز است اما باید مدیریت شود که در جهت تجهیز پارک ها استفاده شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: تفاهم نامه ای با صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از کارآفرینی زنان سرپرست خانوار و دختران فارغ التحصیل دانشگاهی منعقد و امضاء کرده ایم که 20میلیارد تومان تعهد دارد.

مولاوردی تصریح کرد: یکی از مطالبات جدی بانوان در تمام سفرهای بنده فضاهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی است که به نظر می رسد با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور زنان هستند همخوانی ندارد و جوابگو نیست.

وی اضافه کرد: پیگیری های لازم را برای دسترسی بانوان به فرصت ها و منابع عادلانه خواهیم داشت.

همچنین محمد علی جاوید، شهردار یاسوج در این مراسم نیز گفت: پارک بانوان یاسوج در زمینی به مساحت سه هکتار و با اعتبار دو میلیارد و 300میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و داخلی شهرداری ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه فاز دوم این پارک در آینده نزدیک آغاز می شود، افزود: چهار پارک تا پایان امسال در سطح شهر یاسوج افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

[gallery type="rectangular" link="file" ids="6950,6951,6952,6953,6954,6955,6956,6957,6958,6959"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها