یادداشت
گفتگو و گزارش

جوان هم‌استانی جانشین دبیرکل یک حزب اصلاح‌طلب کشور شد/ عکس

جوان هم‌استانی جانشین دبیرکل یک حزب اصلاح‌طلب کشور شد/ عکس

شورای مرکزی حزب جوانان ایران اسلامی در محل دفتر حزب تشکیل جلسه داد در این جلسه مسائل زیر مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش افتونیوز، ابتدا ضمن بیان اخبار جدید به تحلیل تازه ترین مسائل سیاسی جاری توسط اعضای شورای مرکزی پرداخته شد. در ادامه مسئول کمیته انتخابات حزب گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده ارائه و پیشنهادها و برنامه های آینده حزب در ارتباط با فعالیت های انتخاباتی در چارچوب برنامه های شورای عالی اصلاح طلبان مورد بحث قرار گرفت.

در ادامه این جلسه با اتفاق آرا مجتبی تقوی نژاد رييس پیشین كميته انتخابات حزب به عنوان جانشین دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی و آقای میرزایی به عنوان مسئول جديد کمیته انتخابات حزب انتخاب شدند.

برگزاری کنگره حزب یکی دیگر از مسائلی بود که در دستور کار شورا قرار گرفت و کمیته برگزار کننده کنگره گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه و مقرر گردید این کمیته با برنامه ریزی لازم مقدمات برگزاری کنگره حزب را فراهم نماید.

گسترش تشکیلاتی حزب از دیگر مسائل در دستور کار جلسه بود که پس از ارائه گزارش کمیته سیاسی و کمیته امور استانهای حزب مورد بحث و تبادل نظر و تصميم گيرى قرار گرفت .

گفتنی است تقوی نژاد دانشجوی دکتری علوم سیاسی و از جوانان هم‌استانی است که پیش از این نیز رئیس کمیته انتخابات و عضو شورای مرکزی این حزب بوده است. وی همچنین از فعالان دانشجویی استان در دوران اصلاحات بود.

منبع: نواندیش

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 نصیری جهان اباد عنایت 1395/10/30 18:38:42

    درود بر دکتر تقوی نژاد.ارزوی توفیق برای ایشان را دارم

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها