یادداشت
گفتگو و گزارش

دفاع از اقدامات زیر ساختی دولت/ مدیون جریان اصلاحات هستم/تصاویر

دفاع از اقدامات زیر ساختی دولت/ مدیون جریان اصلاحات هستم/تصاویر
به گزارش افتونیوز. باحضور فرماندار شهرستان کهگیلویه، بخشداران دیشموک و سوق، کارکنان فرمانداری و اعضای شورای اداری چاروسا مراسم تودیع و معارفه بخشداران چاروسا برگزار شد.

علی فروغی رئیس شورای شهر هم در این نشست با تقدیر از زحمات بخشدار سابق تصریح کرد: امیدواریم بخشدار جدید با تعامل و همکاری بتواند مشکلات مردم را پیگیری کند و امیدواریم جریانات سیاسی را کنار بگذارد و این منطقه جای جریانات سیاسی نباشد چرا که این منطقه ظرفیت کشمکش جریانات سیاسی را ندارد و به جای این جریانات به فکر مشکلات مردم باشید.

وی به مشکلات چاروسا اشاره و عنوان کرد: راه های روستایی، جاده برفکوه، ورزشگاه قلعه رئیسی و مشکلات شهری از جمله مشکلاتی است که امیدواریم پیگیری شود و از بخشدار جدید می خواهیم که تنها روی صندلی بخشداری ننشیند و بین مردم و به روستاها برود و مشکلات را پیگیری کند.

علی محمودی بخشدار سابق چاروسا در این نشست با تقدیر از همه کسانی که در گذشته در چاروسا و در استان و شهرستان همکاری داشتند خاطرنشان کرد:  خدمت به مردم را افتخار بدانیم و در هر جای این نظام که خدمت کنیم باید افتخار کنیم و در این مدت تمام تلاش را به کار بستم تا بتوانم خدمتگذار خوبی باشم.

محمودی با بیان اینکه در تمام دوران بخشداری تلاش کردم تا قانون و قانون مداری را اولویت قرار دهم ادامه داد: تعامل خوبی با مردم و ریش سفیدان داشتم و با همین تعامل انتخابات سال گذشته را برگزار کردیم و با همین تعامل سیل سال گذشته، آتش سوزی ها و بسیاری مخاطرات طبیعی را پشت سر گذاشتیم.

وی تحریم و شرایط اقتصادی را یکی از معضلات دانست و گفت: گازرسانی یکی از موفقترین پروژه ها در این دولت بود که می‌توانست در گذشته صورت گیرد و در این مدت تلاش کردیم تا مشکل گاز حل شود.

بخشدار سابق ادامه داد: حل معارضات مشکلات مردم، راه اندازی دکل های مخابرات و بالابردن پهنای باند و در این مدت بیش از ۴ دکل نصب شد که یک دکل دیگر هم تا پایان ماه نصب می شود، روکش جاده ارتباطی قلعه رئیسی تا قلعه دختر، اجرای طرح هادی در روستاها و آموزش برای دهیاران و راه اندازی کمیته انطباق در روستاها، بیش از ۱۵ روستای فاقد دهیاری ساماندهی شدند و بین روستاها اعتبارات اختصاص دادند و جدول گذاری از جمله عملکرد ۳۰ ماهه در بخشداری چاروسا بود.

وی تصریح کرد: راه اندازی تعاون عشایری، احداث خوابگاه شبانه روزی دخترانه، تجهیز خانه بهداشت های بخش، تعویض خطوط برق، احداث پارک روستایی الگن و کمردوغ، تعویض خطوط آب فاضلاب قلعه رئیسی از دیگر عملکرد ۳۰ ماهه در بخشداری چاروسا بود.

سید شرمت الله داربام بخشدار جدید چاروسا هم در این نشست ضمن تقدیر از همه کسانی که در این مراسم شرکت کردند از اعتماد استاندار، معاون سیاسی و فرماندار شهرستان کهگیلویه تشکر کرد و از همه مسئولین اداری و بخشداران دیشموک و سوق تشکر کرد و یادآور شد: فردی هستم که در گذشته در این بخشداری کار کردم و تمامی مشکلات و ظرفیت های این بخش را اطلاع دارم چون کارمند بخشداری بودم و امیدوارم با تعامل بتوانیم روزهای خوبی را شاهد باشیم.

بخشدار چاروسا با بیان اینکه بعد از ۱۵ سال مجدد به محل کاری اولم رسیدم و امیدوارم با توجه به شناختی که دارم بتوانم حلال مشکلات باشم و در ادامه خود را اهل سیاسی بازی ندانست و تاکید کرد: اهل سیاسی بازی نیستم اما اصلاح طلبم و به اصلاح طلبی افتخار می کنم چرا که اگر جریان سیاسی نبود امروز اینجا نبودم و امیدواریم با تعاملی که با مسئولین و مردم خواهیم داشت مشکلات این بخش و مردم را پیگیری کنیم.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1399/8/23 22:49:56

    به به وه ای کار فاصله گزاری فیزیکی کیلویی چند؟؟؟/ کرونا چه معنی میده؟؟؟/ الگوی رفتاری مدیران دولتی بسیار مشوق خوبی است در رعایت پروتکل های بهداشتی؟؟؟؟

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها