یادداشت
گفتگو و گزارش

لزوم لغو سفر قالیباف به استان در اوج کرونا

لزوم لغو سفر قالیباف به استان در اوج کرونا

در حالی که روزانه شاهد نق‌زنی مسئولان در مورد مراسمات عزا و عروسی های انجام نشده مردم هستیم رئیس مجلس قرار است به کهگیلویه و بویراحمد سفر کند. سفری بی حاصل و انتخاباتی (در مطلبی جداگانه به بی حاصلی آن پرداخته خواهد شد) که جز تشدید وضعیت سیاه کرونا در استان نتیجه ای در بر نخواهد داشت بویژه که سفر رئیس قوه مقننه به استان ها یک سفر بازدیدی و دیدار با مردم است و غیر از این بر نیت سفر تشکیک اساسی وارد است.

بنابراین منطقی است جناب استاندار و رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان که پیش از این نشان داده اند حتی در جلوگیری از برگزاری تودیع و معارفه بی اثر بخشداران خود( مانند تودیع و معارفه بخشدار چاروسا) ناتوان هستند رسما مانع از انجام این سفر شوند.

نفس سفر مسئولان به استان نه‌تنها ایرادی ندارد که یک ضرورت است اما؛

یک؛ این سفر، سفر یک‌ مقام اجرایی نیست و در بهترین حالت با شعار و وعده همراه خواهد بود و دولتی ها نیز هیچ‌ مسئولیت قانونی برای اجرایی کردن وعده های رئیس مجلس نخواهند داشت.

دو: در یک وضعیت سیاه پاندمی است که احتمالا تا انتخابات ۱۴۰۰ این وضعیت بهبود پیدا نخواهد کرد.

تجربه های قبلی سفرهای مسئولین کشوری به استان نشان داده است که مردم در این موارد با نامه های بسیار در دست ازدحام خواهند داشت و یک پیک جدید کرونایی را در استان رقم خواهند زد و بار آن باز هم بر دوش کادر درمان خواهد بود.

گلبونگ
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها