یادداشت
گفتگو و گزارش

دعوت عجیب مردم به تجمع بدون مجوز؟! / به حرمت «شهید فخری‌زاده» تجمع برگزار نکنید

دعوت عجیب مردم به تجمع بدون مجوز؟! / به حرمت «شهید فخری‌زاده» تجمع برگزار نکنید

افتونیوز _ در شبکه های اجتماعی، پوستری دست به دست می شود که بر اساس آن ،قرار است امروز جمعه تجمعی در محکومیت ترور شهید فخری زاده در پارک ساحلی یاسوج برگزار شود.

این در حالی است که شرایط کشور به لحاظ شیوع کرونا آنقدر بحرانی است که حتی تشییع پیکر این شهید،تنها با حضور خانواده و تعداد بسیار معدودی از دوستان و مسولین برگزار شد.

از سویی این تجمع از سوی کسانی تبلیغ می شود که خود را رهروان راستین ولایت می دانند.در حالیکه شخص رهبر انقلاب،در تمام چند ماه گذشته،جلسات و دیدار های عمومی خود را به حد اقل رسانده اند.

حال پرسش اساسی این است که اولا آیا این تجمع،دارای مجوز هست یا نه؟ که طبق تماس با مسئولان شهرستان، هیچ گونه مجوزی برای این تجمع در وضعیت قرمز شهرستان بویراحمد صادر نشده است.

نمی شود از سویی مردم را از هر نوع مراسم عزاداری و شادی منع کرد ولی هر شخص و نهادی خود را تافته جدا بافته دانسته و تجمع برگزار کند.

تا زمانی که دوگانه های گوناگون طرح می کنیم که چرا این مراسم برگزار بشود و آن یکی نشود بعید است امیدی به عبور از بحران کرونا داشته باشیم.

به خودمان رحم کنیم. به سالمندان که گنجینه های عاطفی هر خانواده هستند رحم کنیم.و از همه بغرنج تر،نگاهی به نگاه‌های خسته و نومید کادر درمان بیاندازیم و هر کس خودش از شرکت در هر نوع ازدحام خودداری کند.

**************

همچنین متنی دیگر در مخالفت با این تجمع در شبکه های اجتماعی منتشر شده که مردم را از حضور در این تجمع منع می کند:

در این متن آمده است:

آقایان مسول و ستاد محترم مبارزه با کروناویروس استان کهگیلویه و بویراحمد به گوش باشید ، متاسفانه اطلاعیه ای در شبکه های اجتماعی شهر یاسوج منتشر شده از تجمع خودجوش مردمی طلاب بسیجیان دانشجویان و جوانان در پارک ساحلی شهر یاسوج در روز جمعه ، با توجه به تعطیلی و وضعیت قرمز در استان و تماس با نهادهای انقلابی متوجه شدیم هیچ یک از نهادهای انقلابی از جمله بسیج دانشجویی حوزه علمیه و مساجد در این تجمع نقشی نداشته و طبق دستور ستادمبارزه با کرونا تمامی برنامه های حضوری خود را کنسل کرده اند، بنابراین این تجمع که توسط گروه انگشت شماری به نام جنبش عدالت خواه مدیریت می‌شود در این وضعیت قرمز جزء هزینه تراشی برای جریان انقلابی نتیجه ای نداشته و نخواهد داشت...

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1399/9/14 14:33:51

    شما افتو نیوز چقدر نفاق دارید

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها