یادداشت
گفتگو و گزارش

رحیمی: زمانی ذخیره بهرام تاج‌گردون بودم اما امروز گزینه طلایی هستم!/ تا آخر در صحنه می‌مانم

رحیمی: زمانی ذخیره بهرام تاج‌گردون بودم اما امروز گزینه طلایی هستم!/ تا آخر در صحنه می‌مانم

به گزارش افتونیوز، عبدالرحیم رحیمی به برنامه قبلی خود که آنهم به صورت اینستاگرامی بود اشاره نمود و بیان کرد با توجه به شرایط بیماری کرونا در شهرستان های گچساران و باشت، انتظار داشتیم ما که مجری قانون و یا به عبارتی در آینده قانون‌گذار خواهیم بود، بیشتر رعایت یک سری مسائل را کنیم؛ ولی متاسفانه اینطور نشد.

وی افزود با پشتیبانی کادر درمان و مسولان، تلاش هایی شد که جا دارد از عزیزانی که در مجموعه سلامت استان تلاش کردند و به خصوص پرستاران و پزشکان عزیز که از جان گذشتگی داشتند و همچنین از مردم که با رعایت توصیه های بهداشتی، وضعیت را از قرمز به نارنجی تبدیل کردند، تشکر کنم. من نیز به همین دلیل به تمامی دوستان به صورت مجازی و تلفنی اعلام کردم که در صحنه خواهم ماند و در موعد مقرر ثبت نام خواهم کرد؛ ولی دوستان از هر دو طرف موضوع بیماری را رعایت نکردند و حامیان و افرادی که از ما درخواست حضور در صحنه را داشتند به دلیل عدم حضور فیزیکی ، ناراحت شدند و من را تحت فشار قرار دادند. با این وجود ، من درخواست کردم تا زمانی که وضعیت شهرستانها به حالت نرمال بازگردد، صبر کنند و حاضر نشدم به بهانه های مختلف ازجمله، فاتحه خوانی و عیادت از مریض وارد منزلی شوم؛ آنهم نه به دعوت میزبان بلکه به بهانه انتخابات وی  افزود که بسیار ناراحتم، در شرایطی  شاهد فوت روزانه ۲ یا ۳ نفر در استان بودیم و در شهرستان گچساران یکی از بهترین پرستاران را از دست دادیم. از طرفی هم درک سیاسی مردم به جایی رسیده است که دیگر نیاز نیست درب تک تک منازل را زده و وارد شویم. متاسفانه این امر به یک سنت تبدیل شده است و مدتی طول میکشد تا از این سنت خارج شویم.

وی در ادامه گفت: ما زمان زیادی تا انتخابات داریم و برخی دوستان تماس میگیرند که ثبت نام کرده ای؟! ما در جواب میگوییم که ثبت نام ۸ فروردین ۱۴۰۰ شروع و تاریخ انتخابات ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ است و عملا ۶ ماه دیگر تا انتخابات فرصت هست و اگر قرار باشد از الان مردم را اذیت کنیم، کار درستی نیست. ما بیاییم و اجازه دهیم عزیزانی از ما دعوت کنند ،آنگاه برای پرسش و پاسخ و ارائه برنامه، خدمتشان برسیم.

وی در ادامه بیان کرد: نماینده های ادوار مختلف، هرکدام به نوعی تلاش هایی کرده اند و زحمت هایی بسته به توان و شرایط آن زمان کشیده اند. بخصوص در دو دوره گذشته ، فعالیت ها و تلاش ها دوچندان شد و پروژه های زیادی راه اندازی شد که متاسفانه بنا به دلایلی از داشتن نماینده محروم شدیم و یک سال هر دو شهرستان نماینده ای نداشتند. نماینده ی رد اعتبار شده و همچنین آن عزیزانی که دنبال این قضیه بودند هیچ ضرر شخصی نکردند و تنها مردم بودند که این میان دچار ضرر های کلان شدند‌. رحیمی اضافه کرد : ما چند وظیفه داریم هر دو شهرستان گچساران و باشت پتانسیل های بالایی دارند که باید شناسایی و بهره برداری شود؛ در دو محور کوتاه مدت و بلند مدت. در کوتاه مدت ، باید پروژه هایی که از قبل بوده اند و در حال کار هستند ادامه دهیم.

وی در ادامه ضمن نقد بعضی از اقدامات کاندیدا گفت: شاهد هستیم بعضی عزیزان صحبت هایی میکنند که عملی نمیشود؛ مانند اشتغال برای فرزندان هر خانواده. اگر قرار است من هم همین صحبت ها را انجام دهم، کار درستی نیست. باید چهره های مهم شهرستان از هر جناحی را شناسایی کرده و آنها هم وارد عمل شوند و کمک کنند تا مشکل بیکاری حل شود. در زمینه ورزش ، گچساران در کشور سرآمد بوده ؛ولی وضعیت الان باعث تاسف است.

وی گفت : شما مردم هستید که تصمیم میگیرید چه کسی در صحنه بماند و چه کسی برود. در نهایت باید موافق و مخالف به منتخب مردم کمک کنیم.

رحیمی اشاره کرد: با شعار اقتدار در عمل و عدالت در توسعه ، وارد انتخابات شده ام، در زمان فرمانداری، گاهی مجبور بودم هم به عنوان فرماندار و هم رئیس برخی ادارات، دستوراتی صادر کنم تا پیگیری کنند. در زمان فرمانداری عده ای از من ناراحت بودند؛ ولی در کلان قضیه خوشحالم ؛ چون شهرستانم را همیشه مقتدر و منظم معرفی کرده ام و در مقابل حق شهرستان ،کوتاه نیامدم. در برخی مراحل، خودم برای شهرستان هزینه کردم و ناراحت نیستم. دغدغه اصلی مردم نه تنها در شهرستان بلکه در استان مسئله بیکاری و عدم اشتغال است. با توسعه فرهنگ تعاونی های چند منظوره، میتوان به سمت شغل های دسته جمعی و گروهی رفت.

وی افزود: با رعایت پروتکل های بهداشتی، خدمت مردم میرسیم ولی نه با روش در زدن و فاتحه خوانی و ....

وی در جواب سوالاتی همچون آیا رحیمی تا آخر میماند و یا ذخیره طلایی است گفت: یک زمانی افتخار داشتم در سن ۳۲ سالگی ذخیره حاج بهرام تاجگردون باشم. الان دیگر ذخیره طلایی نیستم بلکه گزینه طلایی هستم. با کمال احترام به همه عزیزان چه موافقین و چه مقابلین، من نیامده ام در زمین دیگران بازی کنم ؛ بلکه خودم زمین بازی را تعریف میکنم. ذخیره ای اگر باشد برای من است و در صورت نبود من ، به آن ذخیره میتوان رسید.

وی اعلام کرد: با کمال احترام به دوستان اگر ثبت نام کردم و از نظام جمهوری اسلامی تایید صلاحیت گرفتم تا آخر در صحنه میمانم ولو با یک رای. عواملی که میتواند جلوگیری کند از حضورم در صحنه، قید حیات است و دیگری عدم تایید صلاحیت. در صورت رد صلاحیت تابع قانون و مقررات هستم.

در خصوص نظر غلامرضا تاجگردون، رحیمی بیان کرد: نمیدانم و نمیتوانم برای کسی تعیین تکلیف کنم و ایشان صاحب اختیار است که در انتخابات دخالت بکنند و یا از کسی حمایت کنند یا خیر.

رحیمی در آخر صحبت هایش گفت: با توجه به پتانسیل ها ی خودم، تشخیص دادم در صحنه حضور پیدا کنم ؛ ولی شما مردم تشخیص میدهید چه کسی را انتخاب کنید.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 گرمسیر 1399/10/10 22:2:47

    جناب رحیمی عزیز باهمه احترامی که شایسته جنابعالی می دانم ولی چه خوبتراین است که به جریان نفوذ وانشقاق بادیده بصیرت توجه ونگاه داشته باشیم .واقعیت این است که باوجودسیدقدرت واجماع رقیبان هیچ شانسی برای پیروزی طیف شماودوستان همفکرتان ندارید ‌.خداومردم مظلوم حوزه گچساران وباشت رادردرنظر بگیریم .

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها