یادداشت
گفتگو و گزارش

بیانیه «جنبش مردمی توسعه فراگیر» خطاب به کاندیداهای شورای شهر و روستا

بیانیه «جنبش مردمی توسعه فراگیر» خطاب به کاندیداهای شورای شهر و روستا

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ »

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم

بیانیه شماره یک جنبش مردمی توسعه فراگیر فراخوان همراهی؛ مردم عزیز استان کهگلیویه و بویراحمد؛

برای ملتی که به پا خواسته و انقلاب کرده اند، چنین فضای مه آلودی از فرصت سوزی در خدمت، شایسته این مردم فهیم و همیشه در صحنه، نیست.

انقلاب اسلامی ایران، چهارچوب‌ها را شکست؛ کهنگی کلیشه‌ها را به رخ دنیا کشید؛ دین و دنیا را در کنار هم مطرح کرد و آغاز عصر جدیدی را اعلام نمود.

استان ما در حوزه انتخابات دچار چهارچوب های پوسیده قومی گری و کهنگی کلیشه ها در شعائر شده است و زمان به ما می گوید برای توسعه پایدار باید به عصر جدیدی قدم بگذاریم.

(جنبش مردمی برای توسعه فراگیر) در نظر دارد با اتکا به یک برنامه تدوین شده چهارساله که سند راه اجرایی آن نیز در این طرح مشخص است و با هدف تشویق مردم به مشارکت گسترده و موثر، قدم در مسیر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بگذارد و در تلاش است با تکیه بر توانایی و استعداد بومی هر منطقه در این مسیر مهم حرکت کند. بنابراین همان گونه که در ادامه مسیر به همراهی مردم نیاز داریم در همین شروع فعالیت ها سعی داریم لیست این جنبش در تمامی شهرها، بخش ها و روستاهای استان با انتخاب خود مردم به ما معرفی شوند یا کسانی که در خود این توانایی را احساس می کنند و می توانند در این لیست قرار بگیرند از طریق راه های ارتباطی که اعلام می شود رزومه خود را برای دبیرخانه جنبش ارسال نمایند‌.

اعضای این جنبش با سابقه درخشان و فعالیت گسترده در فضای رسانه ای استانی و کشوری و با عنایت به منشور اخلاقی ارائه شده از تمامی کسانی که قصد قدم نهادن در این رقابت انتخاباتی را دارند دعوت می نماید در گام اول، سوابق، اهداف و شعار انتخاباتی خود را جهت اقدامات بعدی و قرار گرفتن در لیست کاندیدای این جنبش در تمامی حوزه های انتخاباتی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به دبیرخانه این جنبش ارسال نمایند. با آرزوی توفیق. راه های ارتباط با ما:

ارسال رزومه از طریق واتس اپ و ایمیل شماره واتس اپ: ۰۹۱۲۳۸۸۴۶۳۴ ایمیل: tosee.kb17@gmail.com

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها