یادداشت
گفتگو و گزارش

بی‌تفاوت بودن به محیط‌زیست در همه جای دنیا وجود دارد/ سفر محیط زیستی دوچرخه‌سوار مازندرانی به دور ایران/ تصاویر

بی‌تفاوت بودن به محیط‌زیست در همه جای دنیا وجود دارد/ سفر محیط زیستی دوچرخه‌سوار مازندرانی به دور ایران/ تصاویر

رکاب زن مازندرانی در هفته هوای پاک وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویر احمد، درششمین روز از بهمن ماه 95 دوچرخه سوار  مازندرانی در هفته هوای پاک و با شعار با هم به سوی هوای پاک وارد کهگیلویه وبویر احمد شد.

رحمت الله آزاد دوچرخه سوار مازندرانی و عضو فدراسیون دوچرخه سواری ایران 50 ساله که نزدیک به 15 سال است در حوزه حفظ محیط زیست و حفاظت از آن همه ساله سفرهای استانی و برون مرزی را با هدف توجه بیشتر مردم به حفظ محیط زیست و فرهنگ استفاده از دوچرخه رکاب می زند گفت : به بیش از 60کشور دنیا سفر کرده ام و رکاب زده ام متاسفانه در همه جای دنیا بی تفاوتی های زیادی نسبت به محیط زیست دیده ام.

این رکاب زن و دوستدار محیط زیست درادامه افزود: انگار همه ماموریت دارند که تمام منابع را از بین ببرند در صورتیکه ما یک زمین بیشتر نداریم و این امانت آیندگان است در دست ما و ما باید در این زمین دفن بشویم.

رحمت الله آزاد که از دوهفته پیش و بمناسبت هفته هوای پاک سفر خود را از مازندران شهر ساری شروع کرده , استانهای تهران ,قم ,اصفهان ,شهرکرد را رکاب زده در ادامه این رکاب زنی وارد کهگیلویه و بویر احمد شده وصبح امروز یاسوج را به مقصد شیراز و سپس بوشهر و خاتمه سفر خود ترک کرد.

[gallery type="rectangular" link="file" ids="7297,7298,7299,7300"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها