یادداشت
گفتگو و گزارش

سفرهای تبلیغاتی دستاوردی ندارد

سفرهای تبلیغاتی دستاوردی ندارد
افتونیوز _ در روزهای اخیر، نماینده بویراحمد به مناطق محروم لوداب و مارگون و زیلایی سفر کرده بود و سیل عظیمی از تبلیغات گسترده ای از سوی هواداران و تیم همراه آقای روشنفکر در فضای رسانه ای انتشار یافت. تا جایی که هر کسی که مطلع نباشد و از بیرون به قضیه بنگرد، تصور می کند این سفرها با انقلابی در راه سازی و آب رسانی و گاز رسانی همراه بوده است. غافل از اینکه، این سفرها بیشتر به شوآف رسانه ای شبیه است تا اجرای طرح های زیربنایی و اساسی. طرح های که یا ناقص و بدون نظرات کارشناسی شده مثل آب رسانی به یک روستای زیلایی که باعث اعتراض منطقی و به جای دهیارهای برخی روستاهای منطقه زیلایی شده بود، تا مانور بر روی جاده های کَمَک لوداب که سالها پیش زیر سازی آن تمام و منتظر آسفالت بود و در نهایت سفر به مارگون بدون هیچ دستاورد مهمی. مناطق محروم لوداب، مارگون و زیلایی که بخش اعظم از آنها به دلایل قومیتی و مخصوصا اقتصادی چون فقر، محرومیت، عقب ماندگی و که در نتیجه عدم توجه مناسب نمایندگان ادوار گذشته به سمت نماینده کنونی روی آوردند و احتمالا در چند سال آینده با توجه به نبود عملکرد مناسب و درخور توجه و کاستی برنامه های مدون برای توسعه این مناطق در نهایت تغییر چندانی محقق نخواهدشد. مناطقی که به دلیل وجود آب های فراوان و آب و هوای مناسب و... مستعد توسعه، عمران و آبادانی می باشند اما نگاه مسولین به این مناطق غیر علمی و جنبه تبلیغاتی و نمایشی به خود گرفته است و حلقه مشاوران آقای نماینده نشان از ادامه مسیر قبلی میدهد.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 6 نظر

  • 1 حمید پیرایش 1399/11/14 15:37:24

    تنها راه حل برون رفت از این بن بست ها دولت جوان و حزب الهی است که حضرت آقا تاکید فراوان کردند که حتما این مدل دولت بر سر کار بیاید .

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1399/11/14 7:53:18

    ما را به خیرشان امید نیست شر نرسانن

    پاسخ
  • 3 یوسف خواه 1399/11/14 7:34:6

    اگر شما رسانه ها به جای تبلیغ الکی برای نماینده ها هر روز و هر ماه عملکردشون را نقد میکردید و به دقت پروژه ها و طرح های اجرایی را موشکافی و کالبدشکافی می کردید و مرتب از آنها بازدید و در جریان پیشرفت انها قرار می گرفتید نماینده ها و لیدرهاشون الکی دنبال هیاهو نبودند و سعی میکردند به دقت و بدون تبلیغات کاذب و با حساست بالا دنیال اجرای یک پروژه تا آخر و بهره برداری از آن طرح باشند نه اینکه چند تا طرح را کلنگ بزنند و رها کنند به امان خدا...

    پاسخ
  • 4 جلالی 1399/11/14 7:31:25

    زارعی نماینده قبلی هر وقت میومد یاسوج بلافاصله به لوداب مارگون و زیلایی می رفت و رسانه هاش کلی هیاهو راه می انداختند. البته طرح های خوبی هم اجرا کرد و از حق نگذریم نمیتوان زارعی را در اجرا و پیگیری پروژه ها نادیده گرفت. روشنفکر هم بیش از آنکه رسانه ها و تیم تبلیغاتی اش دنبال سر و صدا و هیاهوی الکی باشند مشخص کنه دقیقا دنبال اجرای چه طرحهایی هست؟ وقتی کاری ازش خواسته میشه عنوان میکنند که دولت باهاش همراه نیست و اعتبار نمیزاره و بودجه هم از قبل تصویب شده. این ظرح ها را هم به پای تلاش خودش میزاره واقعا ادم نمیدونه چی را باور کنه؟!

    پاسخ
  • 5 ارسلان 1399/11/14 7:27:40

    روشنفکر تا الان فقط نمایش بوده و هیچ کار خاصی انجام نداده. اگر قرار بر همین مدار باشد مطمئنم روشنفکر همین یک دوره نماینده است.

    پاسخ
  • 6 فرزام پاتاوه 1399/11/14 3:25:45

    آب بریز همونجایی ک میسوزد اتفاقا تریلریهای حامل بلدوزور و لودر زودتر از نماینده محترم در محل اجرای پروژه جاده سازی روستاهای لوداب پیاده و شروع بکار کردند

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها