یادداشت
گفتگو و گزارش

اسامی فیلمهایی که در یاسوج اکران می‌شوند

اسامی فیلمهایی که در یاسوج اکران می‌شوند

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان: اسامی فیلم های جشنواره فیلم فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، اسامی فیلم های جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان را اعلام کرد و گفت: فیلم های: فراری- صوفی و دیوانه- ویلایی ها- بدون تاریخ بدون امضا- تقصیر من نیست- تابستان داغ- آذر- شنل- خوب بد جلف- یک روز بخصوص- ماه گرفتگی- کمدی انسانی- نگار؟!- انزوا- خانه دیگری و آزادی به قید شرط در فهرست فیلم های این جشنواره در یاسوج قرار گرفت.

محمد سلیمی راد با بیان اینکه مشکل فروش اینترنتی بلیت های جشنواره مرتفع شده، عنوان کرد: علاقه‎مندان می‎توانند برای تهیه بلیت‎های جشنواره اقدام کنند و بازه زمانی پیش‌فروش بلیت‌ها در یاسوج نیز متعاقب با سایر استان ‎ها پنجشنبه ٧ بهمن ماه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از ابتدا ٤ روز برای خرید بلیت تعیین شده بود که با تغییر زمان پیش فروش و نیز تغییر تاریخ اکران‎ها فرصت کافی برای خرید بلیت برای مردم وجود دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. سلیمی راد پیرامون برنامه های جنبی این جشنواره در یاسوج، تاکید کرد: در تلاشیم یک کارگاه آموزشی درخصوص سینما و جلسه نقد و بررسی آثار اکران شده را برگزار کنیم.

سلیمی راد تاکید کرد: خرید اینترنتی بلیت فیلم های جشنواره فیلم فجر در یاسوج برای هر کارت ملی به نحوی است که بیش از ٣ بار امکان پذیر نیست. این درحالیست که سازمان ها و نهادها علاقه مند به تهیه بلیت های جشنواره باید نمایندگان خود را با در دست داشتن معرفی به ستاد برگزاری جشنواره فرستاده و اقدام به پیش خرید کنند.

مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد استان همچنین تصریح کرد: نشانی خرید اینترنتی بلیت های شسی و پنجمین جشنواره فیلم فجر یاسوج به نشانی: www.cinogram.com برای فروش مهیاست. گفتنی است: سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر استان کهگیلویه و بویراحمد از ١٤ بهمن در سینما هنرنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در شهر یاسوج برگزار می شود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها