یادداشت
گفتگو و گزارش

انتقاد بزرگواری به عدم دعوت نماینده بویراحمد در نشست نخبگان با رئیس قوه قضائیه

انتقاد بزرگواری به عدم دعوت نماینده بویراحمد در نشست نخبگان با رئیس قوه قضائیه

نماینده ادوار مجلس شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: اگر نگاه کنید در تشکلات سیاسی و غیره که بنام انقلابی در این استان شکل گرفته نیز جامعه ایثارگران نادیده گرفته شدند و این گروهها را افراد خاصی مدیریت می‌کنند.

به گزارش افتونیوز به نقل از کبنا ، نشست نخبگان و اقشار مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه در سالن جلسات سپاه فتح این استان برگزار شد.

در این نشست که صبح امروز ( شنبه ۲ اسفند ماه ۹۹) برگزار شد، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کل دادگستری استان، ستار هدایت‌خواه نماینده اسبق بویراحمد و دنا، حجت الاسلام بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ، روحانیون، ائمه جمعه و جمعی زیادی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

علی محمد بزرگواری نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس در شورای اسلامی اظهار داشت: امام علی (ع) به شریح قاضی فرمود جایگاه تو جایگاه پیامبر و جایگاه وصی پیامبر است، پس باید دانست که جایگاه قضا جایگاهی ارزشمند است.

وی گفت: امیدواریم که شما با نگاه ویژه خود این جایگاه را با برنامه‌های مدون و راهبردی تقویت کنید و امام گوهرشناس ما برای این جایگاه در دوران حساس پس از انقلاب آیت الله بهشتی را برگزیدند.

بزرگواری خاطر نشان کرد: استان ما با تمام ظرفیت‌ها در سایه سوء مدیریت محروم و کم برخوردار مانده است.

وی افزود: کسانی که در راه دفاع از این نظام جان و مال داده‌اند در این استان نادیده گرفته شده‌اند.

نماینده ادوار مجلس گفت: اگر نگاه کنید در تشکلات سیاسی و غیره که بنام انقلابی در این استان شکل گرفته نیز جامعه ایثارگران نادیده گرفته شدند و این گروهها را افراد خاصی مدیریت می‌کنند.

وی گفت: چرا در این جلسه که بنام نخبگان است نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که از نخبگان هست و بیشترین رأی را در بین نمایندگان نسبت به جمعیت کسب کرد و در ضمن برادر شهید هم هست دعوت نشده است. اینها درد است.

در این نشست بسیاری از چهره های سیاسی اصولگرا و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب(شانا) حضور داشتند.

شانا با محوریت ستار هدایتخواه و نیروهای منسوب به وی، در انتخابات مجلس ۹۸ در حوزه بویراحمد و دنا از نادر منتظریان حمایت کردند.

به نظر می رسد عدم دعوت از نماینده بویراحمد و دنا به این نشست در ادامه اختلافهایی است که بخشی از جریان اصولگرا با محوریت هدایتخواه با مهدی روشنفکر بر سر انتخابات مجلس پیدا کردند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها