یادداشت
گفتگو و گزارش

دبیر جبهه پایداری استان خطاب به رئیسی: بازنشسته‌ها را اخراج کنید/ جوانان به نظام بی‌اعتماد شده‌اند

دبیر جبهه پایداری استان خطاب به رئیسی: بازنشسته‌ها را اخراج کنید/ جوانان به نظام بی‌اعتماد شده‌اند

افتونیوز - دبیر جبهه پایداری استان با انتقاد از رئیس قوه قضائیه گفت: بکارگیری بازنشستگان در سازمانها، مراکز و کانونهای زیرمجموعه قوه قضائیه را متوقف و جوانان بیکار را جذب کنید.

به گزارش افتونیوز، حجت الاسلام عبدی پور در جلسه شورای اداری استان خطاب به رئیسی گفت: از فعالیتها و تلاشهای حضرتعالی از زمان تولیت آستان قدس رضوی تا هم اکنون در قوه قضائیه پیداست که جنابعالی دغدغه ایجاد امید و اعتماد به نظام را دارید.

عبدی پور افزود: یکی از اساسی‌ترین مشکلات موجود در کشور، بیکاری جوانان است که باعث بی‌اعتمادی و یأس جوانان نسبت به نظام شده است.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: در سازمانها و مراکز و کانونهای زیرمجموعه قوه قضائیه از قبیل سازمان بازرسی، کانون وکلا، کانون کارشناسان رسمی دادگستری، دفاتر خدمات الکترونیک قوه قضائیه، دفاتر ثبت اسناد و املاک، شوراهای حل اختلاف، دفاتر ازدواج و طلاق و دیگر مراکز زیرمجموعه قوه قضائیه غالباً از افراد بازنشسته استفاده می شود بنابراین خواهش می‌کنم اگر می‌خواهید ایجاد امید و اعتماد نسبت به نظام نمائید افراد بازنشسته را اخراج و جوانان فاقدشغل را جذب و بکارگیرید.

رئیس قوه قضائیه درپاسخ به این روحانی گفت: برای بکارگیری برخی از افراد بازنشسته مجوزهایی وجود دارد و اینکه گفتید غالبا قبول ندارم ولی کلیت حرفهای شما را قبول دارم و سیاست خود ما نیز بکارگیری جوانان است که در برنامه چشم انداز قوه‌قضائیه نیز بر همین اساس برنامه‌ریزی کرده ایم.

حجت الاسلام رئیسی افزود: اینکه گفته شود جوانان به خاطر بیکاری نسبت به نظام بی اعتماد هستند را قبول ندارم و جوانان ما الحمدلله همشون نظام را قبول دارند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها